• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • FiaLisa75

tar för mig av kolorna

• onka

Nu har jag gjort rätt för kakor Critan!

(Har tjuvstartat med godis, är så bra mot illamående.)

• Moja

Usch va spännande critan!

*tar en kaka*

• anne h

Så, Critan. Se nu till att vi slipper se dig där en gång till, bland de vi har att rösta på. Ok? :)

• critan

Idag ska här skrivas limmerick/limrick/limmrick eller hur det nu stavas! Så då får ni rösta på min!! Ska bara försöka knåpa ihop en!

Tackar för stödet igår, hoppas jag inte behöver sitta på "stolen" mer!

• onka

Godmorgon!
    Ytterligare en dag med sol, fast det såg bra kallt ut i morse med is på bilrutorna!
    tur jag tog in mina tomater igår!!!!

Lycka till med knåpandet Critan!

• Moja

Tänkte hälsa på jobbet idag när jag lämnat ellen på dagis, men joel var så himla kinkig så jag åkte hem istället.

Han kändes varm så jag var rädd för att han var sjuk. Kände på tandköttet o upptäckte att tand nr 5 är på väg. Han fick panodil o mellis o nu är han supernöjd!

• critan

En liten ledtråd till vilken limerick ni ska rösta på: Ni vet i vilken stadsdel jag bor va? Vid pappersbruket.

• lhs73

critan: då hoppas jag på att min karl INTE tänker hålla på med strömmen idag då så jag osså kan vara vid datorn
    visst ni tänker säkert att ja men det är väl bara att skruva ur proppen istället för att låta jordfelsbrytaren gå in å bryta rasket
    men då kommer mitt svar: listan över propparna är det ingen som förstår, eller åtminstone inte vi eftersom den är densamma som var när de som bodde först i detta hus bodde här å gjorde iordning den
    å hur i h-vete ska vi veta var var å en hade sina rum
    jaja vi var iaf strömlösa ett längre tag här igår kväll

men idag tror jag bara det ska läggas i lite golv å flytta den nya kylen på plats så kanske jag kan ha ett relativt normalt kök där det mesta av "bombspillrorna" försvunnit
    men man kan aldrig så noga veta
    så det är bättre att hoppas på att det bara blir lite mera framkomligt å istället bli glatt överaskad

så jag hoppas jag kan ge dig mitt stöd ikväll
    när är första omröstningen ?
    å kommer du att lägga ut en länk till den ?

Svar på tråden Borlängetråden del 3