hemma *puh*
det är ju så roligt att shoppa, men så jobbigt.....tog med min mamma så att hon kunde titta till Eric lite, men tror inte att hon fattade det
började på team sportia, där skulle Andreas ha nya skridskor och Eric skulle prova varenda hockeyklubba. Vet ni hur många såna det finns i en sportaffär??!! Vidare till Skopunkten för att köpa höst- och vinterskor till Eric. Mäta foten och mäta skon och sen prova - ve och fasa! Hittade en vintersko, men ingen höstsko, vidare till Din Sko, samma procedur igen, mäta och prova, hittade ingen (expediten fattade nog inte svenska, jag sa att jag inte ville ha en fodrad sko, men det var det enda hon kom med). Nästa anhalt Wedins, där blev det iallafall ett par skor, ett par med högt skaft och röda med lite foder - jag som hade tänkt mig en låg, brun sko......
In på Po.P, försökte tala om för sambon att ERic behövde täckjacka+byxa, men det tyckte han var onödigt, försökte få mormor att förstå att hon skulle betala, men hon fattade visst inget idag
Detta medans Andreas tjatade om att han ville vara hemma till 18.30, för då började det på ungsomsgården. Eric blev hungrig, tur det finns McDonalds! Vidare till H&M, hittade iallafall täckjacka+byxa, måtta och prova.....inte så roligt när man är 1½ år. På vägen ut hittade jag en snygg tröja + byxa till sambon, in i provrummet igen..... Sen äntligen på väg hem, ca 3500:- fattigare och helt slut!
Men Andreas fick:
Skridskor (Team Sportia), Tröja + skärp (H&M)
Eric fick:
Vinterskor (Skohuset), höstskor (Wedins), Täckjacka + byxa + mössa + vantar (H&M), hockeyklubbor (Team Sportia)
Sambon fick:
Byxor + skärp + tröja + kofta (H&M)
Tror det var allt......