Ååååh vad det regnar, bara för att jag flyttat över till Magnus bil med bilstolen. Den var det massa bensin i, så jag tänkte vara smart och köra slut på den innan han kom hem.
Bara ett problem nu då. Vindrutetorkarna är sönder!!!!! Man kan laga provisoriskt med ett sånt där buntband, men det går ju av efter ett tag, dom är ju i plast. Så himla typiskt att det skulle börja regna, slog ju tom i 15 liter extra i hans bil för att dom hade sänkt pris på statoil. Så nu har jag (helst) inte råd att tanka min egen!!!!!!!(Min drar mycket mer än hans, så jag tänkte liksom va smart och komma lite längre för bensinen, såattsäga) Nån som kan komma hit och slanga från hans till min?? Inte så sugen på nån besinsup! Lite pinigt om man måste stanna på riksvägen och sätta dit nytt buntband! Menmen, jag får väl lov, och hoppas regnet slutar helt, ser ut att inte komma så himla mycket iaf.
Ska till bm och få nålar i öronen idag igen, fick i måndags med. Det är mot foglossningen. Men jag känner mig lite tveksam idag, fick en jävulsk huvudvärk sist, som inte riktigt släppt än. Ligger och mal lite i bakhuvudet liksom. Inte kul med huvudvärk när jag är själv med barnen. Nen nu har jag iaf tabletter, har köpt egna och dom ska Magnus inte ens få veta var jag har! Tänker inte riskera att han ta dom med om han ska bort på jobb igen!
Åååååh sluta regna nu dåååååå!!!!