• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • lhs73

godermorgon

regn

men å andra sidan en anledning till att sitta här även hela denna dag

• Moja

Vilket väder!

Det är ju rätt mysigt, men inte något väder som jag tar ut joel i precis... Fast, vad vet man, han kanske skulle trivas i sandlådan idag...?

• FiaLisa75

lhs - har du fått något brev från mig??

• FiaLisa75

Vilket väder! Ett riktigt shoppingväder! Tänkte höra med familjen om dom vill åka till Kupolen i eftermiddag! Andreas behöver ny hockeyutrustning, Eric nya skor mm alltid finns det nåt att shoppa

• critan

Ååååh vad det regnar, bara för att jag flyttat över till Magnus bil med bilstolen. Den var det massa bensin i, så jag tänkte vara smart och köra slut på den innan han kom hem. Bara ett problem nu då. Vindrutetorkarna är sönder!!!!! Man kan laga provisoriskt med ett sånt där buntband, men det går ju av efter ett tag, dom är ju i plast. Så himla typiskt att det skulle börja regna, slog ju tom i 15 liter extra i hans bil för att dom hade sänkt pris på statoil. Så nu har jag (helst) inte råd att tanka min egen!!!!!!!(Min drar mycket mer än hans, så jag tänkte liksom va smart och komma lite längre för bensinen, såattsäga) Nån som kan komma hit och slanga från hans till min?? Inte så sugen på nån besinsup! Lite pinigt om man måste stanna på riksvägen och sätta dit nytt buntband! Menmen, jag får väl lov, och hoppas regnet slutar helt, ser ut att inte komma så himla mycket iaf.

Ska till bm och få nålar i öronen idag igen, fick i måndags med. Det är mot foglossningen. Men jag känner mig lite tveksam idag, fick en jävulsk huvudvärk sist, som inte riktigt släppt än. Ligger och mal lite i bakhuvudet liksom. Inte kul med huvudvärk när jag är själv med barnen. Nen nu har jag iaf tabletter, har köpt egna och dom ska Magnus inte ens få veta var jag har! Tänker inte riskera att han ta dom med om han ska bort på jobb igen!

Åååååh sluta regna nu dåååååå!!!!

• FiaLisa75

Critan - såg din gissning. Verkade inte helt fel! Håller tummarna för att du slipper stolen den här gången.

Lycka Till!

PS: fick med mig sambon, så nu ska vi till Kupolen!! DS

• critan

FiaLisa - Har du med sambons plånbok också?
    Isåfall är ju dagen helt perfekt!

• FiaLisa75

critan - ja, jag har med sambons plånbok, men är rädd för att den inte tillför så mycket det visar sig, lovar att rapportera sen

Svar på tråden Borlängetråden del 3