• Mjölk

Umeåmammor januari-februari?

Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?

• Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?
  • Mjölk

FiaÅkotten:
    Jag kommer gärna o fikar!!

• FiaÅkotten

mjölk välkommen dårå!! får se hur det blir med dator... klarar mig nog
    men nu måste jag vila för min rumpa har somnat när jag suttit här så länge ...

• jummie

FiaÅkotten: hehehe hoppas att du menar allvar med fika inbjudningen...för man lockar inte ett gäng gravida kvinnor med gofika ostraffat

• FiaÅkotten

jummie jag menar allvar MEN när vi fixat en hel del. För jag kommer nog inte baka många bröbitar i köket i det skick det är i nu... Men så fort det är klart menar jag allvar tycker om att ha folk på besök och fixa och så!

• Missboss

Jag tycker senare när vi har lärt känna varandra mer så kanske vi kan köra våra "häxmöten" hos varandra?

• Lisabettan

Här kommer ett tips till er som börjat få lite mage. Var på Lindex på stan idag och köpte mammabyxor för halva priset. Ett par jeans som ser ut precis som vanliga jeans, men där jag slipper trixa med gummisnoddar för att de skall gå att "stänga" ;) Har varit lyrisk hela kvällen, inget som trycker på magen!

• FiaÅkotten

missboss det tycker jag med =)

Lisabetta grejt! själv hade jag inte tid att vänta på rea jag köpte ett par ordentliga mamma jeans på growinlife dyra som fan men dom är snygga =)
    har inte ens hittat en lindex med mammakläder i än...
    Fanns mysiga mjuka sköna svarta brallor på HM för 198 som man kan ha antingen över hela magen eller nedvikta typ under om man har tur och bär bebisen högre än mig...

• Missboss

Tack Lisabettan, måste nog ta en repa på Lindex. Det är ganska jobbigt att sitta i jeansen nu. Synda bara att det skulle bli kanonväder i morgon, får ta det efter stranden

Fick tom lite sol på kroppen idag *lycklig*

• Mjölk

Hej på er! Vad kallt det var i morse när jag cyklade till jobbet! Bara 12 grader. Fast solen sken och det var en härlig blå himmel! Det blir nog en riktigt fin dag idag! Hoppas att ni som är lediga har möjlighet att komma ut idag! Luften var så himla härlig! Känner mig så glad idag (om än trött)!!!

• Mjölk

Jag ska nog också ta en tur till Lindex. Det spänner ju över magen rätt mycket nu (även om det bara är gaser...)!

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?