• Mjölk

Umeåmammor januari-februari?

Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?

• Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?
  • FiaÅkotten

Vilka intressanta jobb... mjölk du hade ju redan sagt att det var det du grejjar med iofs =)
    Det är såna där jobb som jag inte riktigt vet vad dom går ut på =) jag är ju liksom i en annan del av arbetsmarknaden...

Funderar på att utbilda mig till sjuksköterska också vill jobba på typ överviktsenheten på sjukhuset eller liknande, med ätstörningar av olika slag. eller på ortoped med lite rehab (sjukgymnast har jag också fnulat på) eller på kirurgen eller infektion... gillar att fixa med sår och se dem läka och försvinna. ett tydligt tecken på att man gjort ett bra jobb. + allt man lär sig dels av arbetet i sig och dels av patienterna.

jaja jag är babblig idag men har ingen att babbla med rent fysiskt så... sorry om jag spårar ur åt olika håll

• Mjölk

FiaÅkotten: Ja, ibland babblar man på! Speciellt när man inte har nån att babbla med! Och det verkar ju vara lite lugnt på den här tråden nu.
    Har lagt till länken om barnvagnen i mina favoriter nu. Får se om vi köper nån vagn i september efter semestern.

Ska sticka hem snart så HA EN RIKTIGT TREVLIG HELG ALLESAMMANS!!!

• Äntligen bebis

Hej på er! Äntligen har jag lite mer tid att ägna åt familjeliv :) Gifte mig förra lördagen, var helt underbart men det känns skönt att kunna fokusera lite mer på bebben nu! Ser fram emot nästa fikaträff! Har ni bestämt något nytt datum?
    Var på Lindex i Visby för två veckor sedan och fyndade två jättefina mammabyxor för halva priset...längtar att få börja använda dem! Rymms ni andra fortfarande i vanliga kläder? Kram Sophia

• ana1979

Hej!

Äntligen bebis: grattis till giftemålet. Hoppas du kom i brudklänningen.

Har handlat lite mammakläder, men de är fortfarande för stora så jag försöker pressa mig in i mina vanliga (typ resårbyxor) kläder.

Har varit och tittat på barnvagnar idag och vi har bestämt oss för en emmaljunga edge. duo kombi. Men vi väntar på 2006 års färger innan vi beställer. Vad har ni funderat på för barnvagn. Insåg idag att det är som en jungel i bebisaffärer, finns för mycket att välja på.

Vore kul att veta hur ni mår nu när vi har kommit en bit på vägen!

• FiaÅkotten

Äntligen bebis
    Grattis!! vill också gifta mig men det får vänta det är liksom en hel del annat nu ändå =)
    Jag får iaf inte plats i mina vanliga byxor , det var ett bra tag sen. Mina topar börjar också se lite roliga ut på, lite korta lixom =)

• FiaÅkotten

ana
    med vagnen tänkte jag som så att jag ville den skall vara praktisk och fin (vill inte lägga det finaste jag har i något fult) och inte för dyr. Sen ska den ju vara säker också. Jag kollade på konsumentverketsfilm om barnvagnar.

• Missboss

Tjena tjejer!!!

Kan säga att jag rymms halvhyfsat i 2 par byxor som jag har. Resten är bara att glömma. Så idag var jag på stan och hittade ett par mammajeans men superlåg skärning för magen som satt klockrent, sedan ett par svarta linnebyxor med mamma linning. Halva priset så 2 par byxor för 349 kr. Har fått köpa en ny behå oxå för jag har gått upp 2 cupstorlekar. Jag har just gått in i vecka 13 men magen är så fruktansvärt svullen. Mätte runt midjan för någon dag sedan och jag har ökat 10 cm runt midjan men minskat 2 kg från ursprungsvikten innan jag blev gravid. Kan säga att det kommer då inte att gå och dölja att jag är gravid när jag kommer tillbaka på jobbet efter semestern.

Äntligen bebis: Grattis till bröllopet!!!

FiaÅkotten: Är du nöjd med eran vagn?

Jag har blivit förkyld *snorar*

• jummie

är det nån av "oss" här inne som var nere på stan o shoppade idag?? Tyckte mig känna igen en gravid kvinna där från kortet som ni tog när ni fikade....men jag kan ju ha fel...

Jag var iaf på Lindex med min mamma o hade på mig en cerise top...om det nu var nån här inne vill säga

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?