• Mjölk

Umeåmammor januari-februari?

Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?

• Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?
  • sofia76

Mjölk: även om det är gaserna som spänner så tillhör det ju graviditeten för du hade ju inte varit så spänd om du ej var gravid Så brukar jag tänka, även fast jag inte har en riktig bebismage så är den ju förändrad och det beror ju på att man är gravid och då känns det inte lika "hemskt" att puta lite med magen!

• Mjölk

sofia76: Bra sagt! Ska nog börja puta from idag! Jag är ju en sådan som har hållt in magen i hela mitt liv så det känns lite ovant att bara släppa ut allt...lite läskigt faktiskt!

• sofia76

Jo jag vet hur det är, jag tillhör också den skaran Håller med känns väldigt läskigt... för det man helst vill puta med är bebismagen och inte en massa fläsk (eller otränad muskelmassa som jag brukar kalla det för det låter lite finare än fläsk )

• icaS

Hahaha Jag har också otränad muskelmassa och en enorm balong till mage, känner mig som om jag är i v 30 eller så

• sofia76

När jag släpper ut magen känns det som man är gravid i typ 7 mån! men det är lite skoj också för att föreställa sig vad komma skall!

• icaS

Jo en aning Jag är också less, men detta är sista dagen sen är jag ledig i 2 veckor, ska sen in och operera mig i handen så då blir jag ledig en vecka till

• sofia76

Vill ha semester! Beroende på om min man får jobb eller inte så får vi se om det blir lite ledigt och när det blir ledigt. Vet inte idag när jag kan vara ledig och det känns lite tungt, men man kan ju alltid fördriva lite tid här på FL! (lite och lite, är en definierings fråga)

• Mjölk

Har också varit less på jobbet ett tag. Har bara läst artiklar på seanre tid och det är inte så kul! Ibland drömmer man sig bort, eller så läser man om en mening 10 gånger eller så sitter man o gäspar hela tiden o tar inte åt sig nånting vad som står! Det är då jag brukar skriva på FL!
    Fast nu har jag lite att göra på labbet i alla fall! Skönt att göra nåt praktiskt emellanåt!

• FiaÅkotten

Halloj!
    Idag har jag gått halva tiden av min grav =) 140 dagar av 280 känns bra! ska hämta ut vagnen också !

Undrar lite, vad jobbar alla med?

jag är bartender , personlig tränare och jobbar som vårdbiträde. Nu under graviditeten har jag bara kvar vård jobbet eftersom det var mest % och jag fick andra arb uppgifter.

Kram på er!

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?