Umeåmammor januari-februari?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?
FiaÅkotten: Härligt att halva tiden är avklarad!
Jobbar som systemutvecklare.
Jag är doktorand i molekylär ekologi.
mjölk:*suck* snacka om att man fick prestations ångest nu då
ptja...jag är ju mammaledig!!!
Annars så pluggar jag till Civil Ekonom..blev så less på att jobba så jag började plugga istället, får se vad jag blir när jag blir stor!!
jummie: Tror inte att DU behöver ha prestationsångest, snarare JAG! Vad har jag gett mig in på???
mjölk: heheheh ja det är klart!!! Va kul det kommer att bli när du blir så här vimsig o senil som jag är..brukar i normala fall ha stenkoll på ALLT ..nu hittar jag knappt hem
FiaÅkotten: Personlig tränare................. en sånn har jag alltid behövt
, får väl anlita dig efter förlossningen
Själv jobbar jag på ett finans bolag
icaS absolut!! det går så bra så!
nu har jag packat upp min vagn, en MODI den är sååå fin! känns bra tycker jag! Vill bara ha nån att lägga i den =)
FiaÅkotten: Vad kul! Har du nån bild på den, nån länk? Vad är det för modell o var köpte du den?
mJölk jag beställde den på www.babycom.se/view_product.php
inte så dyr och jag har hört mkt gott om den, tyvärr har jag fått höra en del negativt om den också sista 2 dagarna men jag tycker den verkar riktigt bra. Alla kan ju inte gilla samma saker heller =)
tyckte iofs den såg låg ut på bilden men den är inte särskilt låg och enkel att vända körriktning på och så... Känner mig nöjd!
Har ni funderat på nån än?
sofia76 mmm trodde aldrig att det skulle gå så fort som det faktiskt gjort, när jag var i v10 kändes det som om jag hade 3 år kvar =)