• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • Mamma till Max och Celicia

Yes vad skönt. Nu sitter "det" där på livstid!!!!! Vad skönt för er alla anhöriga... Kram till er och kram till Max och Saga

• yumaa

Grattis Emma...
    Önskar hon vore i ett annat land nu..då hade de hängt henne.. o hade de inte hängt henne så hade hon fått livstid med riktiga brottslingar som inte skulle tänka utan bara ge henne flera omgångar...

Hoppas du mår bättre idag ... Gör du det???

• Lingonflickan

Emma: Jag älskar bilden av Saga och Max på Sagas minnessida. De har alltid varandra och det känns som det är det de försöker säga nu också. Den bilden innehåller så mycket mer än du kunnat ana när den togs. Den säger samma budskap nu, de har alltid varandra.

• Tjejligans mamma
    nudelbumsan skrev 2008-10-14 11:31:53 följande:
    Hon ska väl vara glad att hon överlever i fängelset kanske, dom är inte snälla mot såna människor. dom plågar dom.
    Rastafairy skrev 2008-10-14 11:30:00 följande:
    vill bara säga att jag inte på nått sätt vill uppröra någon borde lugna ner mig och glädjas åt att hon fick livstid men jag kan inte riktigt...mitt hjärta blöder för de två oskyldiga fick sätta livet till.
    Kan inget annat än att hålla med dessa två skrivare! 

/Styrkekramar 
  • mim

Det blev livstid!!!!! Herregud vad bra..

Kram Och ta nu hand om er....

• dragonskin

Har läst lite till och från här på sidan och hela tiden undrat vad som hänt dessa stackars små... Och så har jag tittat in på Max och Sagas minnessidor. Jag älskade att läsa om minnet du hade till Max foto. Åh vad jag grät! Generad Jag älskar särskilda minnen förknippade till en sak eller ett foto eller liknande... 

Men när jag idag läste domen så kopplade jag till slut. Härligt med livstid, men jag gissar att det kanske ger en liten lättnad men ingen större rättvisa. Hon lever ju fortfarande, inte dina barn...

Vet hur det är att sörja sina barn...

Världens största styrkekraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!! @>--

Svar på tråden Mina två änglar