Inlägg från: JohannaMatt |Visa alla inlägg
  • JohannaMatt

Mina två änglar

Vårgnistan skrev 2008-12-12 11:11:06 följande:
    Hallå Jag tror det är bäst att ni kanske kan diskutera rättegången i en annan tråd och inte under Emmas ängltråd för sina barn.
    Emma diskuterar själv rättegången här inne (den förra) o har sagt att när denna är över kommer hon att prata om den här. Hon har även skrivit att det är ok att diskutera ALLT här inne. Vi kan fråga henne, men tror absolut inte att hon tar illa upp.
  • JohannaMatt

Okej, då ses vi i den tråden ang detta med rättegången??

Sjömannen ber inte om medvind, han lär sig segla
  • JohannaMatt

Jag tror inte de är anhängare men att det är OT. Därför diskuterar vi rättegången i nya tråden...

Sjömannen ber inte om medvind, han lär sig segla
  • JohannaMatt

Tänker på er så, Emma. Tänk på att du inte behöver sitta där inne om du inte orkar höra hennes röst. Tur att sambon är med dig. Kram

Ljusen brinner för två av himlens vackraste änglar
  • JohannaMatt
    idaja skrev 2008-12-12 14:09:22 följande:
    Emma orkar sitta med inne i rättssalen trots att tyskan pratar nu. Hon var riktigt nervös för det, men det går bra säger hon. Hon är genomförkyld idag, så hon mår inte så bra.
    Stackarn...det är klart att det tär på kroppen med all ansträngning och så händelsen igår till råga på allt. Starkt att orka sitta där trots allt. Är Nicklas där?
    Ljusen lyser för två av himlens vackraste änglar
  • JohannaMatt

Hej Emma

Vad fin musik han gör, din sambo. Han verkar vara helt fantastisk. Det är så skönt att veta att ní har varann.

Tänker på er mycket och hoppas att det kan komma någon slags genombrott snart. Att monstret börjar prata eller att det dyker upp nåt...så denna delen av plågan kan vara slut.

Tände ljus på balkongen för era änglar igår, så de skulle kunna se dem bättre.

Kramar JOhanna

• JohannaMatt

Det måste vara jobbigt för din sambo att hon läser upp såna mail o att de lägger ut det i tidningen. Jag menar, de kände knappt varann..det är såna saker vem som helst kan skriva efter en sommarromans..Det är ju knappast nåt han tycker idag, menar jag. Han kände henne knappt, anande inte vilket monster hon skulle komma att bli. Vad tror hon att hon bevisar genom dessa mail? Ingenting.

Läser att de flesta experter är eniga om att de tror hon kommer bli fälld även i hovrätten, och det känns ju tryggt iallafall.

• JohannaMatt

Emma, hälsa din sambo att Idealkval var jättebra..lite ironisk så,  o vilken röst han har!Skrattande

• JohannaMatt

Det är förhör från Tingsrätten som spelas upp om jag fattat rätt...

Svar på tråden Mina två änglar