• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • sweedy

Och ber vi snällt kanske Emma vill lägga in länken i TS här. Då spelar det ju ingen roll vart den ligger.

• faster

Ja jag såg oxå det...ojojoj det är så svårt o veta vad som är rätt o fel...
    Fru Brastad skrev 2008-11-19 21:56:24 följande:

Emma.Ser att du loggat ut.Du blev väl inte lessen? Hoppas inte det!
  • Fru Brastad

Hon blev nog kanske tagen av stunden,att det finns så många fina människor här!

faster skrev 2008-11-19 21:58:38 följande:
    Ja jag såg oxå det...ojojoj det är så svårt o veta vad som är rätt o fel...Fru Brastad skrev 2008-11-19 21:56:24 följande:
  • faster

någon här som känner Emma som kan kolla så hon ej tog illa upp??vore ju jättesynd då detta var menat precis tvärtom....usch känner mej så vilsen nu..

• Humbla

Jag gör så att jag väntar med att göra en tråd om detta tills emma har sagt sitt om det här, känns lite som att gå bakom ryggen på henne, jag ber så mycket om ursäkt för det emma, jag blev lite väl ivrig när jag fått tanken i mitt huvud, förlåt mig!
    Ledsen att jag dragit med mig er andra också om emma tog illa vid sig, det var inte min mening att det skulle kunna tolkas fel, ville bara så gärna visa att vi finns där.

Loggar in imorgon och hoppas att du emma förstår att jag absolut inte menade något illa med detta! Om du inte vill att vi ska göra detta så skriv bara det, ett "jag vill inte" räcker bra, du behöver inte förklara någonting. Förlåt än en gång och många kramar

• malinagirl

Nej, det tror jag inte hon ville nog bara låta oss diskutera detta själva kanske

• Humbla

Ville också förklara att jag absolut inte tänkt mig det här som att du ska skriva ut din adress, den vet jag att du inte vill ge ut, men kanske att man kan skicka dem till någon annan som mellanhand eller till någon tidning eller liknande som kan överlämna.
    Ville bara skriva det också, kram återigen!

• sweedy

Jag kan också tänka mig att hon hellre ser att vi sätter in pengar till de ändamål de öppnat insamlingar i deras namn. Från oss skulle jag kunna tänka mig att något värt en krona i hennes hand och pengar till insamlingen istället skulle betyda lika mycket som något med "pengavärde" att ha i handen.

• Regno77
    sweedy skrev 2008-11-19 22:06:52 följande:
    Jag kan också tänka mig att hon hellre ser att vi sätter in pengar till de ändamål de öppnat insamlingar i deras namn. Från oss skulle jag kunna tänka mig att något värt en krona i hennes hand och pengar till insamlingen istället skulle betyda lika mycket som något med "pengavärde" att ha i handen.
    Var det inte en symbol hon skulle bära med sig som ger styrka från oss alla?
Svar på tråden Mina två änglar