• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • OikaO

Oj vilken fin tavla!Underbar!Härligt att du har sånna vänner omkring dej, det behöver du.
    Visst är rättegången här(jag bor där) i Västerås? Skönt isf att det är närmare er kan ja tro?
    Läste om det nya vittnet, förstår att det måste kännas jättejobbigt, skickar en massa styrkekramar! Hoppas iaf att detta nya vittne kan leda till något bra!
    KRAM /Annica

• SandraF

Hej Emma!
    Tänker på er mycket, särskilt nu när julen börjar närma sig. Läste artikeln om dig i aftonbladet o blir sååå rörd. Tittar på mina egna små knattar o ser deras förväntningar inför tomte o julklappar. Vill bara kunna hålla om dig o säga att allt kommer o bli bra igen. Lider med er nu när rättegången snart drar igång o ni ska behöva gå i genom allt detta hemska en gång till.

Känns på något sätt som jag har fått lära känna dina barn nu under resans gång o är så tacksam för att du vill dela med dig av dina små underbara änglar till alla oss som vill finnas vid er sida o stötta. Tittar på de fina bilderna av Max o Saga o tårarna börjar trilla varje gång.

Återigen, tänker på er Emma o vill ge er alla en stor kram/ Sandra

Mamma älskar Melvin-04 o Amelia-06
  • SandraF

Tavlan är jätte vacker........

Mamma älskar Melvin-04 o Amelia-06
  • faster

Godmorgon Emma..
    ja för mej iaf..
    Tänker på dej idag mkt mkt o hoppas du mår gott...förstår att det är mktmkt tufft för dej nu.
    Vi finns här för dej o hoppas du känner det.
    Stor varm KRam

• Analoga

Vad är det för tavla och pärlplatta ni pratar om? Tavlan har jag visserligen sett i galleriet - är det Emma som målat den? Har inte riktigt hängt med i tråden på sistone

• knaster

Undrar också vad det är för tavla....

• Jalica
    Svar på #3106
    Tavlan har en vän till Emma målat. Den föreställer Emma med sina underbara änglar. Bild finns i hennes galleri.
Svar på tråden Mina två änglar