• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • CHANSEN

Tänder extra ljus för er idag. Styrkekramar

• rply

Försvaret yrkar på att Christine Schürrer ska frias.

? Yrkandet är att hovrätten ogillar åtalet i dess helhet, säger Per-Ingvar Ekblad.

Åklagare Frieda Gummesson påbörjar sedan sin sakframställning ? där hon redogör för bevisningen och hur Christine Schürrer ska ha gått till väga när hon genomförde de åtalade brotten: två mord och ett mordförsök.

Taget ifrån aftonbladet.se

• InHeaven

vad i helvete!!! vad fan håller dom på med? klart som fan hon är skyldig!!

• Jontesfru
    rply skrev 2008-12-04 10:26:25 följande:
    Försvaret yrkar på att Christine Schürrer ska frias.– Yrkandet är att hovrätten ogillar åtalet i dess helhet, säger Per-Ingvar Ekblad.Åklagare Frieda Gummesson påbörjar sedan sin sakframställning – där hon redogör för bevisningen och hur Christine Schürrer ska ha gått till väga när hon genomförde de åtalade brotten: två mord och ett mordförsök. Taget ifrån aftonbladet.se
    jamen det är klart hon anser sig vara oskyldig. Verkar ju vara helt känslokall.

Emma o familj hoppas däremot att det blir ett avslut med hovrätten. o att de kommer fram till det rätta beslutet. Allt verkar ju tala för att det var hon, så bara för att hon är känslostörd och har sin egen verklighetsuppfattning innebär det ju inte att man kan göra vad som helst!!! Emma du är en otrolig mamma och jag hoppas du orkar med detta också.
    Mamma till Anton 12år och Axel 1½ år
  • älg

hoppas hon får sitt straff.

Förresten hon har redan fått straff att hon få leva med att hon har förstört en hel familj.

VAR FINNS RÄTTVISAN I DENNA VÄRLD

Men jag tror fortfarnde det goda vinner måste bara va så.

• Mallan76

Man ska ha klart för sig att pressen ofta förstorar upp saker och överdriver, allt för att locka läsare...
    Man ska inte tro på allt Aftonbladet skriver. Jag tror Emma kan vara ganska lugn i det här fallet, hon kommer gå segrande ur detta.

• Tussan66

Vill bara säga att här lyser en massa ljus för er idag, som så många andra dagar!

Emma ni kommer vinna även denna gången, det är skönt att hon inte fick det upskjutet pga vittnen som befinner sig i Grekland.

Du ger så mycket Emma som jag inte ens tänkt innan, det är en ära att få vara här inne o läsa o ta del av allting..

Många styrkekramar till dig o hela din familj!!

//Åsa

Svar på tråden Mina två änglar