• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • JohannaMatt

Det är nog ingen här inne som tvivlar på att monstret är skyldig. Saken är bara att det ska bevisas och att de verkligen tar Emmas minne på allvar.

Vi är alla med er idag. I tankarna bildar vi en mur omkring er och skyddar er mot synen av den hemska "saken". Är så nervös idag, håller med dig MiS, man får ont i magen.

Kram på er alla//Johanna

Ljusen brinner för två av himlens vackraste änglar
  • Zocute

Emma!

Vet du vad jag kom på!?

"Hon" har ju tydligen ringt dig i januari.
    (Har hon sagt något då, eller bara lagt på?)

Jag undrar - har du några minnen av att ha fått ett konstigt tel.samtal samma dag som det hemska hände? En tel.försäljare eller någon som ringde fel eller bara lade på eller frågade efter din sambo.

Tänkte om hon ville kolla så att du var hemma och vad hemma utan din sambo?

Jag följer live-sändningarna i VLT.

KRAM!

• tan73

Kikar bara in och skickar en STOR styrkekram inför det som komma skall... >--Kyss--<
    Såå ledsen att ni måste gå igenom detta igen...
    kram
    Tanja

~*~ saknar min Sebastian~*~
  • Analoga
    Mallan76 skrev 2008-12-04 10:37:54 följande:
    Man ska ha klart för sig att pressen ofta förstorar upp saker och överdriver, allt för att locka läsare...Man ska inte tro på allt Aftonbladet skriver. Jag tror Emma kan vara ganska lugn i det här fallet, hon kommer gå segrande ur detta.
    Uppgifterna stod inte bara i Aftonbladet, utan på svt:s text-tv vilket då jag tycker är trovärdigare. Det är nog helt säkert försvaret vill prata med dessa vittnen och att rättegången kommer att förlängas till efter jul - MEN - jag tror också att Emma går segrande ur detta!
  • ulle1974

Skickar Er masssor av bamsekramar. Som sagt så är du en helt otrolig människa. Jag hoppas att du/ni kommer att gå segrande ur detta.
    Många kramar

• Baba Screetch

Tänder ljus för er idag och skickar er ALL min styrka och kärlek!

Som alla skriver, vi finns här och backar upp er!

Rättvisan SKA segra!!!!

Max o Saga ska få upprättelse, det finns inget annat alternativ!

Hela mitt hjärta finns hos er alla nu!!!

Många många kramar till de starkaste människorna jag sett!!!!

Gå inte i nån annans fotspår om dom leder dig på villovägar...
  • månälva

Emma, idag tänker jag på dej extra mycket. Erat öde berör så himla mycket. Förut idag stod jag och hängde tvätt, var irriterad över hur mycket tvätt det var när tankarna på dej kom igen. "Emma skulle nog gärna stå och hänga tvätt idag ist för där hon befinner sig nu" och så började jag gråta hejdlöst. Livet är så jäkla orättvist. Jag vet att du har fullt upp och går igenom något fasansfullt jobbigt nu, men jag hoppas att du på något sätt känner vårat stöd. Vi tänker på dej, vi finns här för dej och vad du än ber oss om kommer vi försöka hjälpa dej med med. Jag håller mina tummar blå, men tvivlar inte på att det kommer gå er väg. Var stark min vän!
    Många många kramar

• Ayle

Tänker på dig en massa idag Emma. Många styrke kramar från mig och min familj...

Svar på tråden Mina två änglar