• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • Mallan76

Ja, kan hålla med dej om att det positiva med utlåtandet är att hon i så fall blir dömd till fängelse. Hon lär inte få många vänner i fängelset om jag säger så...

• Baba Screetch

Ja jag kan inte fatta hur någon VILL vara försvarsadvokat...

Tänk att sitta o försvara en så´n hemsk j*vel
    eller en pedofil, eller annat avskum...

Han har nog inte heller alla hästar inne...

Gå inte i nån annans fotspår om dom leder dig på villovägar...
  • rebeckaa
    Baba Screetch skrev 2008-12-04 21:36:00 följande:
    Ja jag kan inte fatta hur någon VILL vara försvarsadvokat...Tänk att sitta o försvara en så´n hemsk j*veleller en pedofil, eller annat avskum...Han har nog inte heller alla hästar inne...
    jag tror att man måste vara ganska känslokall om man ska jobba som advokat, de tänker bara på att fria den som gjort något o försöka tro på att personen ska vara oskyldig, sen tjänar de mycket pengar på att vara advokat. men visst det finns många bra advokater också. kan de inte välja själv om de vill ta ett fall o försvara en person? eller de bestämmer ej det själv?
  • Tibertius

Den frågan har jag också ställt mig..VEM vill försvara ett sånt här monster, och innerst inne tror han verkligen att hon är oskyldig?? DÅ har han inte alla hästar hemma..

Emma, var stark, du klarar detta!

Kram

• Tre solstrålars mamma

Emma: Vill bara ge mitt och min familjs stöd också!!! Hel galet omänskligt vad ni får gå igenom. Gråter så fort läser om er, det är bara såååå hemskt. Den där tyskan kommer åka in på livstid och mer, inga tvivel på den saken. Annars blir hon med största sannolikhet förföljd för resten av sitt liv. Går knappast att leva osett/ostörd med den titeln.

• lyckligmamma

nej verkligen inte... Hon kommer att få det hon förtjänar. Allt kommer tillbaka till en själv, synden straffar sig självt....

• SandraS
    EMMA: Jag har inte varit inne på den här tråden på ett tag och nu har jag massor att läsa ikapp! Jag vill bara tala om att även om jag inte varit inne här så finns du ändå i mina tankar!
  • Baba Screetch

ja det är väl så, dom måste ta det som vilket jobb som helst men det kan då intevara lätt...

Såg dig på nyheterna  nu emma, förstår inte hur du orkar vara så stark, vilken kvinna du är!!!

Bamsekramar igen

Gå inte i nån annans fotspår om dom leder dig på villovägar...
Svar på tråden Mina två änglar