• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • luxuriouz

När man hör s.o.s samtalet och tänker på hur allt slutade så kan man inte hålla tillbaka tårarna.. det är för tragiskt och ledsamt för att vara sant.. hur något sådant här kan hända. Man känner sig chockad fastän det hände för ett tag sedan..

• Moi

Många varma kramar till dej Emma och din familj!
    Tänker på er!

*Kraaaaamar*

• Immer

Skickar massor med kramar till dej och hela familjen! Vi tänder Max och Sagas ljus nu.

• Fragile Angel

Med utgången i huvudet så lämnas man inte orörd av det samtalet.

Just because I'm paranoid doesn't mean theyr'e not after me
  • JohannaMatt

*Stackars Emma. Inte konstigt att hon bröt ihop idag. Jag klarar inte ens av att se "det" på bilder, hur ska det då vara att tvingas sitta i samma rum, bli ifrågasatt av försvarsadvokaten och se "det" sitta där och äta, le, läsa o se oberörd ut? Jag hade brutit ihop mycket tidigare, det kan jag säga. Hon gör det för sina barn, annars hade hon nog inte orkat. Och för att hon vet till 100% vem som gjort det. Kan någon tro att hon skulle utsätta sig för detta om hon inte talade sanning om gärningsmannen? (kvinnan) det känns helt galet, alltihop. Fy f*n för det otäcka monstret. Jag förstår att Emma inte har plats för hatet, och vill koncentrera sig på fina minnen för att kunna gå vidare, men det har jag. Och jag hatar det otäcka monstret.

Ljusen brinner för två av himlens vackraste änglar
  • Royal gala

Tårarna rinner ner på kinderna när man läser och hör allt igen. Gud vad jag lider med er.

• nenis

Hej Emma jag lider med dig något enormt.Många kramar... tänker på dig/er ständigt

• Royal gala
    Svar på #3429
    Det nämns nog ett namn där kanske, då brukar det bli ett pip
  • Rastafairy

Royal gala skrev 2008-12-05 17:33:43 följande:

Svar på #3429Det nämns nog ett namn där kanske, då brukar det bli ett pip
    ah.. Vart i samtalet tycker man sig höra max?
Svar på tråden Mina två änglar