• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • Philofix

Jag har inte ord om vad jag tycker om det där monstret Christine.

Tänker på dig Emma, du är så stark, beundrar din styrka.

Äntligen.....efter 50 dagars väntan
  • SBoren

Tårarna bara rinner o rinner...
    Tänker på er. Ta hand om i detta svåra.
    Kraaaam

• Ellan 76

Såg nyheterna nu för en stund sedan och som alla andra så undrar jag ju hur denna tyska tänker?! Blir så ledsen för din skull Emma! Men du är så stark som orkar gå igenom detta igen. Dina fina änglar är så stolta över sin mamma. Många varma kramar Elin.

• lyckligmamma

Ellan 76 skrev 2008-12-05 22:16:59 följande:

Såg nyheterna nu för en stund sedan och som alla andra så undrar jag ju hur denna tyska tänker?! Blir så ledsen för din skull Emma! Men du är så stark som orkar gå igenom detta igen. Dina fina änglar är så stolta över sin mamma. Många varma kramar Elin.
    hon tänker nog inte alls....

den sjuka det
  • syntetica

gud emma, det gör ont i mitt hjärta.
    jag tänker på er och jag vet att saga och max har det bra i himelen. dom leker ocj skojar med varandra.

jag får så ont i hjärtat när jag läser och hör om det som har hänt/händer så det nästan känns som att någon har sönder hjärtat.

vi tänker på er och sänder styrke kramar och tankar sånna här dagar då det är lite extra jobbigt.

det är läskigt när något sådant här händer så nära en och man undrar vad folk tänker med.

¨många underbart varma kramar till dig emma!

• lyckligmamma

Jag har också lust att säga en massa till Tyskan, om Tyskan. Men måste nog varna er lite... Om polisen skulle kolla, om nån tar det på allvar, saker som skrivs om det där äcklet, och anmäler, så kand et bli olaga hot... Lätt att kolla IP nummer

• caprischåsa

Dom största styrkekramar som finns till dig Emma. Du är beundransvärd! Har läst om dig och dina fina änglabarn i tidningarna och känner enorm sorg med dig.

• Baba Screetch
    Svar på #3507
    lyckligmamma skrev 2008-12-05 22:22:28 följande:
    Jag har också lust att säga en massa till Tyskan, om Tyskan. Men måste nog varna er lite... Om polisen skulle kolla, om nån tar det på allvar, saker som skrivs om det där äcklet, och anmäler, så kand et bli olaga hot... Lätt att kolla IP nummer
    Det har jag ååx tänkt på och därför uteblivit med vissa komentarer,
     nu skriver jag en sak som jag tänkt på länge...

HON om någon hade förtjänat o sitta inlåst i den där Fritzl´s källare...

Dom verkar ju lika "smarta" så dom kunde ju haft jätte"trevligt" ihop...

Hua...

Till dig Emma, starka kvinna,,,, vi sluter upp bakom din rygg nu!
    Du är så duktig och stark vännen!!!

Jag gråter idag för dig, dina barn och era anhöriga!!!

Bamsetröstkramar!!!
    Gå inte i nån annans fotspår om dom leder dig på villovägar...
Svar på tråden Mina två änglar