• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • lyckligmamma

Michael Jackson - Heal The World

får alltid tårar i ögonen när jag lyssnar på den och tänker på sånt här skit som inte ska hända men HÄNDER. bARN ska inte råka illa ut såhär

• Dittelina

Emma ...Bilden som jag har som presentation är en liten änglapojke och hans lilla änglasyster. Över dom vakar en stor ängel. När jag såg den bilden första gången tänkte jag direkt på Max o Saga...Kram Helene

• MickisG

Jag tänker så fruktansvärt mycker på dig och barnen..
    Du måste ha det så fruktansvärt jobbigt. Hoppas att du får kraft härifrån för vi stöttar dig, vi alla tänker på dig i denna stund!
    Livet är så fruktansvärt orättvist, tänk om man kunde vrida tiden tillbaka och ändra på allt som hänt! Du är stark och jag kan inte i min vildaste fantasi förstå vad som riktigt hänt, det är så ofattbart! Styrka styrka ger jag dej!

• Busenlusen

Så mycket styrka och ork skickar jag till dig så att jag hoppas nästan att datorn får en overload. En stor famn av omtanke och medkänsla skickas direkt till just precis där du befinner dig.

• Alizze

Jag saknar ord, tänker på dig och den smärta du måste leva med varje dag. Vi är många som finns här och tänker på dig.Kram Tove

• Pontusmamma

fattar inte varför ni ska behöva gå igenom de här igen.. häxan skulle ju sitta innanför bom och lås för evigt redan! FInns de ingen rättvisa i denna värld...ARg och ledsen nu!
    tänker så mycket på er och era underbara barn!
    många kramar

Pontus040417 Emma060209
  • sophialicious

jag ´önskar att någon skulle riktigt hemskt tortera detta monster om och om igen i månader eller varför inte för evigt.....(fast hon kommer ju att hamna i helvetet efter detta liv och där kommer hon garanterat få det hemskt) Barn är helt totalt oskyldiga och ska inte behöva utsättas för något så här djävulskt...fy f'n vad hemskt jag bara gråter vid tanken på den hemska handling hon begått...usch tvi för detta monster!!!!

• tov

jag fattar inte ens att hon får överklaga,
    detta är fruktansvärt att bara se hennes fula ansikte får mig att spy.
    när man ser dina vackra barn börjar jag bara gråta så vackra och oskyldiga jag fattar inte ens hur man kan tänka tanken att röra dessa små fina oskyldiga änglar
    jag fattar inte hur man kan lägga en hand över huvud taget på ett barn.
    och du emma är en så otroligt vacker männsiska både på ut och insidan du är så stark och jag beundrar dig så otroligt mycket!
    Jag vet att dina fina änglar tittar ner på sin mamma varje dag och är så stolta över deras underbaste mamma!

• Bidosas

här lyser de 2 ljus... ett för Saga å ett för Max!

Du e Stark!

(¯`°?.¸ ღ♥ livet leker ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Moi

Det gör så ont att höra dej bryta ihop när det där äckelt öppnar sin munn!

Starka Emma!!

Svar på tråden Mina två änglar