• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • tov

emma du är en förebild för hela svenska samhället.

• Bidosas

jag bara gråter å gråter...

Hur kan en människa göra nån annan så illa. Göra barn så illa? Hur kan man med en hammare slå livet ur en annan...

De går inte ihop!

(¯`°?.¸ ღ♥ livet leker ♥ღ ¸.?°´¯)
  • eleonore

Du starka starka Emma. Idag (som alla andra dagar) har mina tankar gått till dig och dina barn.

• glad1981

Tänker så på dig o dina små änglar

• Prusiluskan

Det smärtar i hjärtat att läsa om er Emma! Vi tänker på dig och barnen varje dag!
    Det går inte att skriva vad jag känner inför detta monster som gjort detta, men alla känner nog detsamma!
    Kramar till dig vackra starka Emma!

• minbebis76

Det gör ont i själen att höra din smärta. Tänker på dig och din familj.

• faster

håller med till fullo....

Lingonflickan skrev 2008-12-05 21:43:45 följande:
    Hur betedde hon sig när stackars Emma bröt ihop då! Då var det inget fel på språkkunskapen inte.
  • madddeluskan

smårta och tårar rinner hur fan rent tsagt kan man ens säga så till dig emma när du hade brytit ihopp totalt.har tänkt på er hela dagen ska du veta.har följt allt hela dagen.du är såstark emma.hoppas att hon hamnar i ett vanligt fängelse och plir pinad i rästen av sitt liv..massa styrkekramar till dig och din familj

• namera

Jag lyckas inte hata den åtalade (även om det inte är långt dit) för hon måste ju vara så fruktansvärt sjuk. Känner mer en sorg över att människor kan vara så funtade och allt de kan ställa till med för andra. Brrr!

Är säker på att dina änglabarn stojar och leker i himlen och är väldigt stolta över sina anhöriga på jorden. Jag har kikat på bilderna på dem och de är verkligen SÅ fina! Önskar man kunde göra något för att trolla tillbaks dem till er.

Svar på tråden Mina två änglar