• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • Jagbyttenick

Läste om rättegången idag och ville bara skicka en kram till dig och berätta att jag hoppas hon blir fälld igen!!! *kram*

• MyFine

Åå Emma, allt det här är så ofattbart hemskt, hur kan nått sånt här få hända??
    Jag hoppas du känner här vilket enormt stöd du har.
    Om man bara kunde göra något..
    Många många kramar till er!

• Hannapanna72
    Cute Baby skrev 2008-12-05 22:54:57 följande:
    Gud det gör ont i hjärtat och tårarna bara riner och riner när jag hör inspelningen från sos.... jag hörde ett barn säga mama och då rann tårarna som flodar.. jag vet inte vad jag ska säga om tyskan en Jävla omänsklig varelse så äklar hon mig och jag bara vill spy på henne jävlaaaaa idioooooooot hur kunde hon och ler hon som en jävel ...
    Men stämmer det att barnen var vid medvetande då?
  • solfrost
    Håller tummarna för att rättvisa skippas, även om det inte finns någon rättvisa i detta fall.
    Jag kan inte se den iallafall,,,
    *Kramar om*

små barn små bekymmer...stora barn större bekymmer...
  • Smurflovve

Emma, jag tycker att du är otroligt stark som klarar av att vistas i samma rum som den där saken. Även att försöka minnas vad som hände vilket man egentligen inte vill, något så fruktansvärt. Jag hoppas verkligen att den där (vill inte se henne som en människa) får ett straff hon förtjänar eller att något händer som hon förtjänar. Många många kramar från oss!

• lyckligmamma

hon är bara för mkt den där satmaran

• lyckligmamma

Vilket jobb polisen har alltså... Jag hade fått ett raseriutbrott mot tyskan.

• Mallan76

Jag håller med mamma i Småland...
    Jag är också chockad och har så svårt att förstå hur en människa kan bli så ond... Hur? HUR!? Och inte visa den minsta ånger...
    Jag skulle vilja säga så många fula ord om henne, men vågar inte så här på FL.
    Jag tänkte på Anders som mördat Engla och gjorde jämförelse... Var inte han djupt ångerfull i rätten? Det var naturligtvis fruktansvärt det han gjorde mot Englas familj, men vad jag förstod så hånade han åtminstone inte hennes familj i rätten...
    De gör ont långt in i hjärtat när jag tänker på hur tyskan behandlat och behandlar dej...

Emma, du har hela Sverige på din sida och den där tyskan ska INTE gå segrande genom detta. Snart sitter hon och skakar galler på livstid...
    Du behöver all peppning du kan få, vi tycker så mycket om dej. Hade jag varit nära dej nu hade du fått en stor kram av mej.
    /Malin

• snuttekudden

Emma vännen jag hoppas av hela mitt hjärta att du klarar av att få lite vila och mer styrka för nästa vecka. Ta hand om dig och familjen så gott du kan i helgen. Ni finns i tankarna hela tiden. kramar

Svar på tråden Mina två änglar