• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • Växjömamma1976

tänk på vad ni skriver här inne snälla ni, inget illa menat men allt som drar tillbaka Emma till minnena på den där dagen, undvik sånt prat!! Tänker på dej Emma, du och din familj finns alltid i mina tankar!

(¯`°?.¸ ღ♥ Samuel - älskar dej ♥ღ ¸.?°´¯) Min blogg: bloggermum.blogg.se
  • kärålajn
    Växjömamma1976 skrev 2008-12-14 21:16:00 följande:
    tänk på vad ni skriver här inne snälla ni, inget illa menat men allt som drar tillbaka Emma till minnena på den där dagen, undvik sånt prat!! Tänker på dej Emma, du och din familj finns alltid i mina tankar!
    Emma skrev i ett inlägg lite längre bak att vi får nämna/prata saker kring rättegången i denna tråden.
    ღ Äntligen! Nu har vi världens goaste OLIVER hos oss! ღ 08-04-02
  • Lingonflickan

Sussie:Om du syftar på mitt inlägg så handlar det inte om den dagen men om det som var innan dess. Jag tror Emma förstår hur jag menar, det tror jag du gör Emma, annars får du säga till mig. Vill absolut inte göra dig mer illa än du redan far gumman.

• Tibertius

Hej Emma,

Lycka till i morgon, kommer att tänka på er och följa er på nätet, som vanligt. Hoppas du har vilat upp dig riktigt mycket nu i helgen.

Vi alla tror fullt och fast på dig, kämpa på!

Kör försiktigt i morgon! Må detta nu snart få ett slut..

Kramar

• JohannaMatt
    Växjömamma1976 skrev 2008-12-14 21:16:00 följande:
    Emma lever med detta varje dag o om du läser tillbaka i tråden så ser du att vi har pratat mycket både om fina minnen innan denna dag och om själva dagen och om tiden efter,Emma vill att vi hellre ska få fakta från henne, fina minnena från barnen osv istället för att gå o undra, eller att få fel info genom media.
    Ljusen brinner för två av himlens vackraste änglar
  • Tibertius

Emma,

Gick lite längre bak och läste om ditt späckade schema..Stackare. Varför ska ni till Stockholm också? Går inte allt att ta på samma plats?

Tänker på dig och de små änglarna, ni finns alltid i mina tankar!

• Baba Screetch

Kycka till nu emma inför morgondagen, jag har sagt det innan men ville säga det igen

All styrka till er!

Och ge dina föräldrar en jättebamsestyrkekram från mig åxå för att dom är dom de är!

Gå inte i nån annans fotspår om dom leder dig på villovägar...
  • faster

oj oj oj vilket späckat schema!!!
    Skönt att du fått lite vila i helgen. vad jobbigt o behöva pendla så där fram o tillbaka.
    Jag önskar er all LYCKA o var rädda om er och varandra!
    Stor varm KRAM

• faster

Sussie..........
    vad menar du med att vi ska tänka oss för?vi har frågat emma mer än en gång o hon har svarat varje gång att hon vill att vi skrvier om ALLT i denna tråden...förstår därför ej vitsen bla om varför det skulle startas en ny tråd ang rätegången...
    men men alla kan ej tycka lika....

Svar på tråden Mina två änglar