• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • farmorshjärtan

lycka till i morgon sänder en massa styrkekramar till er!

• snart mamma till 4

Tänker på dig och din sambo i morgon. Ni finns i mina tankar *Kramar om*

• EXPOSED

Ni finns i mina tankar extra mycket idag.

Kram till er
    /A

Just because I'm paranoid doesn't mean theyr'e not after me
  • solfrost

Håller mina tankar hos er idag!

små barn små bekymmer...stora barn större bekymmer...
  • annis41

Jag tänker på dej o hela din familj idag. Skickar styrke karamar till er alla.

• Pyret1982

Tänker på er alla idag. Hoppas ni känner stödet från alla oss som finns med er i tanken.

Ta hand om er. Massa kramar

• Thats me

vart kan man följa rättegången på nätet???

Såra mej hellre med sanningen än gör mej lycklig med en lögn.....
  • snart mamma till 4
    www.vlt.se tar upp rättegången
    Fantasi är viktigare än kunskap- Albert Einstein
  • Lingonflickan

Faster: Jag ska svara på din fråga om nya tråden. Vi är flera som fått inlägg borttagna av den anledningen att vi sagt vår hjärtas mening om det och för den skull och för att Emmas tråd inte skall riskera att stängas öppnade jag en ny tråd.

• catherine

Hejsan Emma!

Följer rättegången trots att det river och gör ont inombords pga vetskapen om vad HON utsätter er för...Tänk att kunna sitta där och ljuga och slingra sig för att på alla sätt försöka dölja det HON gjort...Jag hoppas och tror att ni tar er igenom det här, med allas stöd...Ni har så många som står bakom er, som följer detta och som hoppas att ni ska få känna glädje en dag...Läste en fin liten dikt som ni kan läsa vid änglarnas viloplats om ni vill: "Vi binder en krans av minnen, de vackraste och finaste vi har.
    Vi vet att de aldrig ska vissna, hos oss finns ni alltid kvar" Till himlens vackraste änglar, Max och Saga: Vi tänker på er så mycket..
    Styrkekramar till er alla!

Svar på tråden Mina två änglar