• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • faster

det är en liten cavalier/cocker blandning hon finns i mott galleri...
    Ja sov nu gott o var rädd om varandra!
    Stor varm KRAM

• 7Marshmallows

kram på er, emma!

god natt! =0)

• LVS

Jag vill bara säga att ni är helt otroliga,som orkar ställa upp i media och dela alla era tankar och känslor med oss.
    Många kramar till er

• faster

hej Emma!
    Hoppas du kunnat sova inatt o att din förkylning börjar ge sej.
    Vilka dagar ska ni vara i rätten denna v?
    Håller tummar o tår för er.
    Stor varm KRAM

• JohannaMatt

Hej Emma

Vad fin musik han gör, din sambo. Han verkar vara helt fantastisk. Det är så skönt att veta att ní har varann.

Tänker på er mycket och hoppas att det kan komma någon slags genombrott snart. Att monstret börjar prata eller att det dyker upp nåt...så denna delen av plågan kan vara slut.

Tände ljus på balkongen för era änglar igår, så de skulle kunna se dem bättre.

Kramar JOhanna

Ljusen brinner för två av himlens vackraste änglar
  • JohannaMatt

Det måste vara jobbigt för din sambo att hon läser upp såna mail o att de lägger ut det i tidningen. Jag menar, de kände knappt varann..det är såna saker vem som helst kan skriva efter en sommarromans..Det är ju knappast nåt han tycker idag, menar jag. Han kände henne knappt, anande inte vilket monster hon skulle komma att bli. Vad tror hon att hon bevisar genom dessa mail? Ingenting.

Läser att de flesta experter är eniga om att de tror hon kommer bli fälld även i hovrätten, och det känns ju tryggt iallafall.

• solfrost
    styrke kramar från oss !

Idag var vi vid fågeldammen och rätt som det var så dök det upp två vita svanar, de simmade mot oss.
    Min namne med din ena matade dem med saffransbullar.
    Rätt som det var så kom hon på att det brukar ju bara vara ankor här mamma?!
    Tänk om det är Max och Saga...vilken tur att jag matade dem då så de också fick saffransbullar!"

Som du förstår så pratas det en hel del om dina änglar här, många funderingarGlad

Ville bara dela med mig lite.
    små barn små bekymmer...stora barn större bekymmer...
  • JohannaMatt

Emma, hälsa din sambo att Idealkval var jättebra..lite ironisk så,  o vilken röst han har!Skrattande

Svar på tråden Mina två änglar