• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • faster

Hej Emma
    Kommer kanske med en dum fråga....men har de kollat upp fotot från spegeln i hallen?tänk OM det kunde finnas minsta lilla DNA där??naturligtvis borde de ha kollat det men ville bara nämna det om utifall att de missat det..
    bättre kolla 2ggr än ingen..
    Stor Varm KRAM

• Humbla

Jag önskar att jag kunde bädda ner dig i en mjuk soffa med stora bulliga kuddar i och linda en trygghetsfilt runt omkring dig.
    En dag över, jag hoppas att förhören med monstret är färdiga snart så ni slipper höra hennes patetiska röst.

Mängder med kramar, tankar och omtanke!
    Marie

• Vitulina

Hej,

Vill bara önska Emma med familj och alla här i tråden en RIKTIGT GOD JUL, så bra ni nu kan göra den Emma. Jag hoppas att barnens ljusa minne kommer att överglänsa sorgen och saknaden efter dem. Förstår så väl att det måste vara som att bestiga Mount Everest, när jag själv ser hur vi "bygger" julen runt vår son.

Anledningen till den tidiga julhälsningen är att jag och Gustaf imorgon tar bilen hem till Arboga och min familj. Känner jag mamma rätt kommer det inte att bli många stunder att sitta framför datorn... Julen är den tid på året då hon är i sitt esse.

Jag önskar dig all den styrka du behöver för att klara av rättegången. Ni finns i mina tankar. Varje gång jag tänder vårt änglaspel tänker jag på Max och Saga och hoppas att de hör det vackra klingandet.

Varma kramar Anna

• Analoga
    faster skrev 2008-12-15 23:04:06 följande:
    Hej EmmaKommer kanske med en dum fråga....men har de kollat upp fotot från spegeln i hallen?tänk OM det kunde finnas minsta lilla DNA där??naturligtvis borde de ha kollat det men ville bara nämna det om utifall att de missat det..bättre kolla 2ggr än ingen..Stor Varm KRAM
    Vilket foto?
  • JohannaMatt

Hej  Emma

som vanligt är tankarna med er. Vissa dagar har man inga ord, men vill ändå visa att jag tänker på er alla. Kram

Ljusen brinner för två av himlens vackraste änglar
  • malinagirl

Att höra henne skratta och svara samtidigt...man mår illa.. det är som hon inte fattar vad hon gjort..Hon beter som om det vore en enkel frågelek i skolan. De skulle ha stora bilder på barnen i rättsalen hela tiden framför henne..och se om hon minns mer. Jävla rugguggla säger jag. Inte konstigt att hennes advokat blir hotad. Jag skulle vägra och ta såna här fall som advokat.Många kramar och tankar till Emma med familj.

• Kevin och Alvas mamma

Du finns i tankarna varje dag Emma, både du och dina vackra änglabarn! Varma Kramar Johanna

• Meltin

Hej!

Jag har ända sedan den där vidriga dagen i mars följt dig Emma och din familj. Man vet liksom inte vad man ska säga för det är bara så hemskt så man kan bli galen. Ni finns i mina tankar varje dag.

• Rastafairy

faster skrev 2008-12-15 23:04:06 följande:

Hej Emma Kommer kanske med en dum fråga....men har de kollat upp fotot från spegeln i hallen?tänk OM det kunde finnas minsta lilla DNA där??naturligtvis borde de ha kollat det men ville bara nämna det om utifall att de missat det.. bättre kolla 2ggr än ingen.. Stor Varm KRAM
    har missat detta men var det en reva
    vad var de för kort
  • kärålajn
    Rastafairy skrev 2008-12-16 14:57:09 följande:
    faster skrev 2008-12-15 23:04:06 följande: har missat detta men var det en revavad var de för kort
    Inramat kort på henne å sambon med barnen eller om det kanske bara var Emma å sambon? Tror det var nått sånt Emma skrev att det var flera sidor bak..
    Nån annan som har bättre koll?
    faster, JohannaMatt eller Tibertius kanske?
    ღ Äntligen! Nu har vi världens goaste OLIVER hos oss! ღ 08-04-02
Svar på tråden Mina två änglar