Inlägg från: emmy840508 |Visa alla inlägg
  • emmy840508

Mina två änglar

Baba Screetch skrev 2008-12-12 17:03:50 följande:
    Va skönt o höra att ni alla orkar vara där inne i rummet!En liten fundering jag haft är:OM Emmas sambo skulle strunta i o sitta där inne, och istället sitta iett annat rum, undrar om den där "dåren" till tyska skulle ge upp då, om det nu är han hon vill se, o se han o hans Emam lida...Tänk om hon skulle få ett psykbryt om han vägrade vara där...Jag förstår givetvis att han vill vara där o stötta sin Emma, men tanken har slagit mig ett par ggr vad som skulle hända med monstret om hon tillslut inte fick se HAN!Skickar massa styrkekramar till er alla!!!Och hoppas det där monstret ska trassla in sig i sina löjliga lögner och tillslut...Man kan inte ljuga hur länge osm helst
    Våra tankar har gått åt det hållet.... innan tingsrätten. Men jag ville inte missa något. jag behövde vara där. Så min sambo valde att vara med han med. Han ville inte lämna mig där. Men jag sa att han fick hålla sig utanför om han kände att han ville.
  • emmy840508
    PigeonP skrev 2008-12-13 20:54:21 följande:
    Hej Emma! Måste sägs (som alla andra) att du verkar vara så oerhört stark! Och du verkar vara så trevlig och omtänksam!Här kommer en känslig fråga, du behöver inte känna att du måste svara!! Är du 100 % säker på att det var tyskan som har gjort detta?Förlåt om frågan är stötande, ignorera den om du vill.
    jag är 100% säker.... det finns inte minsta tvivel. Jag såg henne, jag hadde henne i min hall.
  • emmy840508
    faster skrev 2008-12-13 21:40:17 följande:
    hihih ...förstår om du fnissa för jag började skratta själv!!det var så naturligt på nåt vis ni skulle ju bort..hahhaha....va skönt att ni kom iväg en sväng det kan jag tänka mej att ni behövde.Jag funderade på en sak...din sambo skrev om instrument osv...vad spelar han för slags musik?om det är ok för honom att du svara alltså.Kram på dej Emma
    Han är jätteduktig på musik. Han spelar gitarr och sjunger själv.
    vill ni gå in o lyssna på vad han gjort så kommer det en länk till saker han lagt upp på en sida här.

www.reverbnation.com/tsomit
  • emmy840508
    7Marshmallows skrev 2008-12-13 21:54:10 följande:
    Hej Emma!Jag skickade dig ett meddelande me den fråga för ett par dagar sedan. Jag undrar om du hunnit att läsa det? Det gäller ett smycke.Om du vill kan du svara JA eller NEJ här. Jag förstår att du kanske inte vill att "vem som helst" ska få din mejladress =0)KRAMAR
    hmmm, om det är ett mail här på familjeliv så har jag tyvärr inte hunnit läsa. Men jag gör det så fort jag kan! Svarar på en gång!
  • emmy840508
    faster skrev 2008-12-13 22:51:59 följande:
    Emma...han e ju kanonduktig!!!Ser framför mej hur man sitter på stranden med en brasa mörkret sänker sej grillar lite korv o så spelar din samo o alla bara myyyyyyyyyser.Hoppas han inte bara spelar för sig själv utan att han får slå igenom han e ju kanon!!(min dotters pappa är oxå musiker)
    ååå, jag läste upp för honom vad du skrev. han skrattade lite generat och sade blygt "okej"... Jag uppfattar det som att han tycker det e ganska roligt att få beröm.
    Han brukar ta med sig gitarren till stranden, han spelar även på fester och andra tillställningar. Han är med i våran lokalrevy och sjunger och spelar teater, så vi får se. jag tror nog han slår igeonom så småningom om han vill ;)
  • emmy840508
    faster skrev 2008-12-13 23:01:54 följande:
    men gud va kul..ja han kan ju både sjunga o spela...han har en personlig röst o det är viktigt!Min största dröm har alltid varit att bli sångerska nu är jag för gammal..men sjunger på begravningar,dop o bröllop om nån frågar...Musik o sång är mitt botemedel när det går emot mej lr när ja ska städa som jag hatar hihihiih.....nu lyssnar jag på strandromans..har han lagt dubbla stämmor lr e de nån som körar ..lite svårt o avgöra..
    man blir väl aldrig för gammal för att sjunga!!! du kan bli sångerska bara du vill!!!
    Jo, han har lagt dubbla stämmor säger han. Jag förstår ingenting, jag e kass på musik. Jag sjunger mer en gärna barnsånger.... men läng än så gör jag inte. :0)
  • emmy840508
    faster skrev 2008-12-13 23:08:43 följande:
    ja ajg tyckte det lät så...Tror ja ska bjuda hit er till sommaren så vi kan sitta ute på kobben o grilla o så får han lira lite..hiihih...Sjunga kan de flesta om man ej e totalt tondöv förstås...fru fortuna va skönt gung i...
    haha, jag tror nog vi kommer med en sån inbjudan ;0)
  • emmy840508
    faster skrev 2008-12-13 23:13:11 följande:
    låter härligt!!fast nu kan man ju sitta ute i snön o ha grävt en djup grop men det är klart blir ju svårt o spela gitarr då det är kallt....annars e ju skoter turer inte helt fel heller hihiihih....sorry att det blev mkt musiksnack här nu men tycker han e värd lite uppmärksamhet.
    alla ämnen är värda att prata om här! Jag tycker med att han är värd lite uppmärksamhet och genom mig kan han ju fortfarande vara lite "anonym".
  • emmy840508
    faster skrev 2008-12-13 23:20:10 följande:
    va härligt att du tar det så...ja han har ju oxå haft en tuff vecka o kan få höra lite beröm..måste fråga är det han som är så lång o går bredvid dej på nån bild eller var de var jag såg det..kan ha varit nåt klipp på Ab eller Exp....Ser så härligt ut o är det så så har du en härlig famn att krypa in i...
    haha, ja det e hans som är så lång :0) Han är 198 cm jag är 160 cm.... så det e ganska stor skillnad. Men inget vi tänker på till vardags. Men du har så rätt, det e en härlig famn att krypa in i .... o han har användning av sin längd nu när pressen tar bilder, jag blir med på bilden och han bli "halshuggen" men han e jättenöjd över det.
  • emmy840508
    faster skrev 2008-12-13 23:37:02 följande:
    hahaha ja du e då för rolig du....Ja det måste vara underbart o få känna sej liten ibland.Du ska få höra nåt kul jag sitter här o kollar runt lite o så fort musiken,din sambo,tystnar så morrar vår hund!!hihiihh...men när den börjar igen o hon tyst..hhiih...tydligen kan en hund oxå ha öra för bra musik..ihihih...
    haha, villken söt hund du har! vad e det för ras? nu ska jag krypa i säng o sova mina 13 timmar som jag behöver nu. Ta hand om er alla! tack för att ni finns här! 
Svar på tråden Mina två änglar