• Amlin

Bokcirkel i Norrköping

Öppnar en separat tråd där vi som vill läsa och diskutera böcker i höst kan samlas.

På så sätt försvinner inte det som har att göra med bokcirkeln i de övriga diskussionerna i tråden Mammor/gravida i Norrköping.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-13 14:25
    Den aktuella boken är "Ditt kompetenta barn av Jesper Juul. Vi kommer sedan att träffas i början av december för att diskutera boken.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-16 16:43
    Ny bok: Anna Gavalda - Tillsammans är man mindre ensam. Vi träffas Torsdagen den 5 februari kl. 18 för att diskutera boken.

• Svar på tråden Bokcirkel i Norrköping
  • Alemonia

Jag ser till att leta fram boken så jag kan läsa om den. När ungefär ska vi satsa på att kunna ses?

• Sing Star

Jesper Juuls bok blir bra!

Sanann eller Cami82: Jag kan tänka mig att ta tillbaka den boken inom kort. Har ni hunnit kolla något i böckerna?

ღ ♥ ღ JOHANNA & ADRIAN ღ ♥ ღ
  • lufsan78

kg76 - jag lånar gärna en bok

• annelie9

Ska vi satsa på att ses ngn gång i slutet av november? Är väl lika bra att bestämma ett datum inom kort så att man inte bokar upp sig.

Ni andra som är med bokcirkeln, vad säger ni om bokvalet?

• Slarvan

Ojoj jag har visst missat massor här . Vi har haft besök från Stockholm i helgen så det har inte blivit så mycket tid över .

Jasper Julls bok låter kanon, jag har länge tänkt att jag skulle läsa den. Låter som en bra ide att boka ett datum också snart, så har man något att sikta in sig på.

• Ärtansmamma

Hej, Jag hittade hit från Mammor/gravida i Norrköping och tycker det låter väldigt kul med en bokcirkel eftersom jag plöjer radvis med böcker i vanliga fall. Är det så att man kan få vara med er?

Svar på tråden Bokcirkel i Norrköping