• Ickan

dårt asöires setuG

Nejdå, när jag gick i skolan fick vi alltid nyponsoppa till risgrynsgröten. Fast i ärlighetens namn så känner jag ingen mer än jag som gillar det. Nyponsoppa o keso är också gott, nästan samma sak ju, i konsistensen iaf.

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-06 11:12:37 följande:

Är du gravid igen? Det där lät som saltgurka och oboy på en macka. Men när jag tänker efter är det kanske inte så dumt, risgrynsgröt med jordgubbssylt är ju inte så illa.
  • Ickan

Det är ju redan mjölk i gröten så det blir ju mjölk på mjölk bara. Tråååkigt!

Perry the Platypus skrev 2008-10-06 13:04:53 följande:
    Eeeuuuuuuuuuuw. Till både äppelmos och nyponsoppa faktiskt.*är normal och äter med mjölk, kanel och socker*
  • Ickan

Precis vad jag tänkte... Ser ut att vara en hagga över 50 o är inte ens 40.

Perry the Platypus skrev 2008-10-06 13:10:57 följande:
    Det roligaste med Anna Skipper är att hon är typ 15 år yngre än hon ser ut. DET om något gör mig tveksam till att leva asketliv.
  • Ickan

Låt inte Skipper ta åt sig äran för dig, det är ju GI-igt juh. Jag gör pannkakor på dinkel+fullkornsvetemjöl o inte är det hennes förtjänst iaf. *morrar åt Skipper-häxan*

Fröken Sophia skrev 2008-10-06 15:39:04 följande:

fast jag är ju helt Anna Skipperig i hela huvudet för jag tog hälften vanligt vetemjöl och hälften siktat dinkelmjöl....
  • Ickan

O förresten... vi var på posten nu för att hämta ett rek brev till mig. Jag hade ingen aning om vad det var och blev glatt överraskad av 600 kr presentkort fr HP support.
    Min dator har varit inne på service fem gånger på ett år nu och två gånger var det för samma fel. Datorn kom alltså tillbaka utan att de hade lagat felet första gången.

• Ickan

Det är en hyrdator fr jobbet som flera av mina kollegor har likadana. Alla har haft problem med dem. :-/
    Moderkorten har fått bytas i de flesta och har ändå gått sönder igen så nu har HP bytt leverantör av moderkort och bytt till det nya märket. Får se om det funkar hädanefter men hyrtiden går ut i september nästa år så om den inte fungerar felfritt fram tills dess lär vi inte köpa loss den sen.

Fröken Sophia skrev 2008-10-06 16:22:23 följande:

Najs. Men trist att de inte var kompetenta nog att fixa datorn...
  • Ickan

*klampar in o hånglar upp Dan mot väggen*

• Ickan

Påsättaren var en snäll medmänniska o köpte punschbollar av en kille som kom o sålde innan. 50 kr för en låda med ca 15 st, jävlar vad dyrt. Om det var jag som hade öppnat dörren så hade jag sagt nej tack innan han ens hade hunnit fråga. *bitchig*

Svar på tråden dårt asöires setuG