• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Suri
    Suri skrev 2008-10-20 11:36:13 följande:
    Ja, som jag fattat det så är det så. Men fsk kassan ändrar sig ju hela tiden...Nä, men klart du ska ha underhåll. Gå in på www.fsk.se
    Eller gå inte in på den sidan...
  • Fröken Sophia
    Suri skrev 2008-10-20 11:28:36 följande:
    Nä, 12 år tycker jag också är för gammalt. Han kommer ju snart in i puberteten. Tror att det skulle räcka för surfer att bara ta ett snack med honom och förklara läget. Han är ju stor. Ge honom medel att lösa prooblemet själv, ha en egen strategi. Typ, "gå upp och drick ett glas mjölk" eller nåt.
    Jupp, han har börjat få lite finnar i pannan

Igår kväll var det nära *visar med fingarna* att jag sa till honom att "ta en bok och lägg dig och läs en stund, så ska du se att du somnar snart", men Surfer han före med "men kom in och lägg dig här då, det är ok".
  • Avstängd
    Suri skrev 2008-10-20 11:37:00 följande:
    Gå in på www.fk.se
    Haha okej, ska göra det...
  • jamex

Fröken Sophia skrev 2008-10-20 11:39:50 följande:

Jupp, han har börjat få lite finnar i pannan Igår kväll var det nära *visar med fingarna* att jag sa till honom att "ta en bok och lägg dig och läs en stund, så ska du se att du somnar snart", men Surfer han före med "men kom in och lägg dig här då, det är ok".
    Å grabben är tolv år? Kom igen, inte för att jag har egna barn, men TOLV år! Åh, nää.. Om det absolut inte går att sova i eget rum så lägg en uppbäddad (obekväm?) madrass på golvet som han får sova på, er säng är ER. *dagens tips från min syster*
  • Ickan

Det har hänt att jag har sagt till Ida när hon har kommit med "jag kan inte sova" att hon ska gå o lägga sig ändå. HOn blev jätteförvånad när jag sa att hon får göra vad hon vill bara hon gör det i sin säng. Det hjälpte väl iofs inte så mycket men hon försökte en stund o så var hon väl 7 år då.

Fröken Sophia skrev 2008-10-20 11:39:50 följande:

Jupp, han har börjat få lite finnar i pannan Igår kväll var det nära *visar med fingarna* att jag sa till honom att "ta en bok och lägg dig och läs en stund, så ska du se att du somnar snart", men Surfer han före med "men kom in och lägg dig här då, det är ok".
  • Avstängd

fk´s sida är rena djungeln. Jag fattar inget
    Får nog ringa och boka en tid med dom..jag är dum i huvudet...*snyft snyft*

Men jag behöver ju pengar denna månad, pappan betalar absolut inget!

• Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-20 11:26:43 följande:
    Japp inte så lätt. Fast det kanske verkar som om jag gör en jättegrej av det här hemma, men så är det inte alls. Dock behöver jag tips på hur man ska tänka och göra.Det är kanske jag som tänker helt fel och Surfer som har rätt, dvs. att så länge han tycker att det är mysigt ska han få komma, för sen går man in i en annan fas av livet och kanske förlorar lite av den där närheten.
    Skriv en tråd om hur mycket du hatar din bonus - då lär du få råd!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Womanizer skrev 2008-10-20 12:08:56 följande:
    fk´s sida är rena djungeln. Jag fattar inget Får nog ringa och boka en tid med dom..jag är dum i huvudet...*snyft snyft*Men jag behöver ju pengar denna månad, pappan betalar absolut inget!
    Men vem är du???
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • gutegirl
    Womanizer skrev 2008-10-20 11:42:27 följande:
    Haha okej, ska göra det...
    Vårdandsformen spelar ingen roll, det är var barnen är skrivna som betyder något. Är de folkbokförda hos dig har du rätt till bidragsförskott om han inte betalar något. Ring FK på en gång och begär blankett.
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
Svar på tråden dårt asöires setuG