• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Millimina

Jag får bäbis-kycklingvibbar... men det tar jag ur luften. Känner inte någon bäbiskyckling.

Womanizer skrev 2008-10-20 12:08:56 följande:
    fk´s sida är rena djungeln. Jag fattar inget Får nog ringa och boka en tid med dom..jag är dum i huvudet...*snyft snyft*Men jag behöver ju pengar denna månad, pappan betalar absolut inget!
  • Suri

Nu har jag ammat och nu sover Sune igen. Väluppfostrad.

• Avstängd
    Perry the Platypus skrev 2008-10-20 12:12:54 följande:
    Men vem är du???
    Din vän från det förflutna...
  • Suri
    Womanizer skrev 2008-10-20 13:33:56 följande:
    Amen säg då!!!
  • siamusen
    Womanizer skrev 2008-10-20 13:33:56 följande:
    Men mest min
  • Suri
    siamusen skrev 2008-10-20 13:35:18 följande:
    Men mest min
    Å min!
    *vet*
  • Pynta

Fröken Sophia skrev 2008-10-20 11:26:43 följande:

Japp inte så lätt. Fast det kanske verkar som om jag gör en jättegrej av det här hemma, men så är det inte alls. Dock behöver jag tips på hur man ska tänka och göra.Det är kanske jag som tänker helt fel och Surfer som har rätt, dvs. att så länge han tycker att det är mysigt ska han få komma, för sen går man in i en annan fas av livet och kanske förlorar lite av den där närheten.
    Mitt tips är att du ( utan att vara det minsta demonstrativ ) skulle meddelar att i fortsättningen sover SurferJr tillsammans med Surfer, och du sover i Jrs säng. På frågan varför, svarar du:

Jr vill sova med dig. du vill sova med Jr...men det vill inte jag.Alltså är den enda lösningen, som jag ser det, att jag och min mage sover i Jrs säng. På så vis är problemet löst.

Jag skulle gissa att- om Surfer är hyggligt redig- efter ett par nätter med Jr som sängsällskap kommer Surfer att inse det tokiga i situationen.
  • Suri
    Pynta skrev 2008-10-20 13:38:18 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-10-20 11:26:43 följande:Mitt tips är att du ( utan att vara det minsta demonstrativ ) skulle meddelar att i fortsättningen sover SurferJr tillsammans med Surfer, och du sover i Jrs säng. På frågan varför, svarar du:Jr vill sova med dig. du vill sova med Jr...men det vill inte jag.Alltså är den enda lösningen, som jag ser det, att jag och min mage sover i Jrs säng. På så vis är problemet löst.Jag skulle gissa att- om Surfer är hyggligt redig- efter ett par nätter med Jr som sängsällskap kommer Surfer att inse det tokiga i situationen.
    Det vinnande bidraget tycker jag!
  • siamusen
    Pynta skrev 2008-10-20 13:38:18 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-10-20 11:26:43 följande:
    Mitt tips är att du ( utan att vara det minsta demonstrativ ) skulle meddelar att i fortsättningen sover SurferJr tillsammans med Surfer, och du sover i Jrs säng. På frågan varför, svarar du:Jr vill sova med dig. du vill sova med Jr...men det vill inte jag.Alltså är den enda lösningen, som jag ser det, att jag och min mage sover i Jrs säng. På så vis är problemet löst.Jag skulle gissa att- om Surfer är hyggligt redig- efter ett par nätter med Jr som sängsällskap kommer Surfer att inse det tokiga i situationen.
    Later vettigt
Svar på tråden dårt asöires setuG