• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • jamex
    MissKaos skrev 2008-10-20 15:58:12 följande:
    *sitter här och ser vacker ut*Jag ska åka hem och äta, räknas det? Det är jag bra på. Vet bara inte vad.Vad tror ni om köttfärsgryta med vitkål och Choritzo?
    vitkål är mums!
  • Fröken Sophia
    Pynta skrev 2008-10-20 13:38:18 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-10-20 11:26:43 följande: Mitt tips är att du ( utan att vara det minsta demonstrativ ) skulle meddelar att i fortsättningen sover SurferJr tillsammans med Surfer, och du sover i Jrs säng. På frågan varför, svarar du:Jr vill sova med dig. du vill sova med Jr...men det vill inte jag.Alltså är den enda lösningen, som jag ser det, att jag och min mage sover i Jrs säng. På så vis är problemet löst.Jag skulle gissa att- om Surfer är hyggligt redig- efter ett par nätter med Jr som sängsällskap kommer Surfer att inse det tokiga i situationen.
    Och 12 poäng går till.....

Tack! Jättebra förslag!
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-10-20 12:11:36 följande:
    Skriv en tråd om hur mycket du hatar din bonus - då lär du få råd!
    men jag hatar ju verkligen inte min bonus Fundersam verkar det så?

Jag vill bara ha ett uns privatliv på natten. Kunna sova naken med min stora mage i vädret, pilla lite på Surfer, ligga bekvämt och sova...är det för mycket begärt???
  • Millimina

Jamex, mannen måste ju få veta vilken egenskap som gör att hans vänner är hans vänner. "Vad är hans bästa egenskap"

Alternativt yrke han enligt vännerna borde ha.

Om de gillar honom bäst full eller nykter kan ju också vara nyttigt att veta..

• Millimina

Fröken Sophia skrev 2008-10-20 16:07:44 följande:

men jag hatar ju verkligen inte min bonus  verkar det så?Jag vill bara ha ett uns privatliv på natten. Kunna sova naken med min stora mage i vädret, pilla lite på Surfer, ligga bekvämt och sova...är det för mycket begärt???
    Näe, det verkar det verkligen inte som!! Det verkar som att du vill sova utan tolvåring i sängen. Jag vill inte heller ha en tolvåring i sängen! Tycker också tolvpoängaren var värd tolv points!
  • Ickan

Nej, det verkar inte så. Enl mig är det bara fullkomligt normala reaktioner o känslor inför ett bonusbarn. Bara för att man inte har de där äkta "föräldrakänslorna" så avskyr man ju inte barnet på något sätt.
    Fröken Sophia skrev 2008-10-20 16:07:44 följande:

men jag hatar ju verkligen inte min bonus  verkar det så?Jag vill bara ha ett uns privatliv på natten. Kunna sova naken med min stora mage i vädret, pilla lite på Surfer, ligga bekvämt och sova...är det för mycket begärt???
  • jamex
    Millimina skrev 2008-10-20 16:08:34 följande:
    Jamex, mannen måste ju få veta vilken egenskap som gör att hans vänner är hans vänner. "Vad är hans bästa egenskap"Alternativt yrke han enligt vännerna borde ha. Om de gillar honom bäst full eller nykter kan ju också vara nyttigt att veta..
    haha, vilka roliga frågor!
    *snor igen*
  • Fröken Sophia

Jamex - finns det inte någon föreningslokal, typ fotbollsklubb eller dyl. som hyr ut lite billigare? 4500 kr låter hurlöst dyrt

• Millimina
    jamex skrev 2008-10-20 16:11:33 följande:
    haha, vilka roliga frågor!*snor igen*
    Jag vet. Och jag kom på dem. Jag är en sådan som kommer på bra saker.

*gör reklam för mig själv tills jag blir anställd*

Kämpar förgäves med att komma på en tillräckligt bra sak så jag inte behöver bli anställd. Så man får skynda sig om man vill hyra mig.

Svar på tråden dårt asöires setuG