• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • jamex

får jag vara OT i denna tråden eller blir jag utbuad med ruttna tomater då? *duckar*

håller på att försöka få ihop en överraskningsfest till mannen. sktisvårt för alla lokaler är apdyra. 4500 för en sketen lokal! Hallåå!!! jag kan ge typ 500... bor i en håla så man har inte så mycket att välja på..MEN jag gör en liten gästbok med "mina vänner"-frågor.. om maken då så klart, har än så länge kommit till: Mitt namn, så här känner jag X
    sen tog det slut i fantasin. Tip`s?

• Ickan

JAGJAGJAG!!!! *plockar fram en strap-on-dildo size XXL

KarJac skrev 2008-10-20 14:07:14 följande:
    Vem vill fucka mig då?
  • jamex

hoho... inte ens en tomat? känner mig ensam...

• Ickan

Hans kompisar ska svara på frågorna då alltså?

jamex skrev 2008-10-20 14:53:21 följande:
    får jag vara OT i denna tråden eller blir jag utbuad med ruttna tomater då? *duckar*håller på att försöka få ihop en överraskningsfest till mannen. sktisvårt för alla lokaler är apdyra. 4500 för en sketen lokal! Hallåå!!! jag kan ge typ 500... bor i en håla så man har inte så mycket att välja på..MEN jag gör en liten gästbok med "mina vänner"-frågor.. om maken då så klart, har än så länge kommit till: Mitt namn, så här känner jag Xsen tog det slut i fantasin. Tip`s?
  • Ickan

Det var väl inte OT förresten, det är ju typiskt sånt som vi avhandlar i den här tråden.

• Ickan

* Rolig/pinsam händelse jag varit med om tillsammans med X.

*funderar vidare*

• jamex
    Ickan skrev 2008-10-20 15:06:23 följande:
    Hans kompisar ska svara på frågorna då alltså?
    jepp. istället för att skriva i tråkig gärstbok. typ "tack för en trevlig kväll, maten var inge god men jag fick ju gratis vin och öh.. gratiis då, fan"
  • Ickan

* Mina resetips/husmorstips/favoritspel

* Saker jag vill hitta på tillsammans med X

• jamex
    Ickan skrev 2008-10-20 15:10:41 följande:
    * Mina resetips/husmorstips/favoritspel* Saker jag vill hitta på tillsammans med X
    hm, smart. *stjäl*
    tack
Svar på tråden dårt asöires setuG