• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Fröken Sophia

Jamex - Om X var en seriefigur/superhjälte vem skulle han vara då?

• jamex
    Millimina skrev 2008-10-20 16:12:47 följande:
    Jag vet. Och jag kom på dem. Jag är en sådan som kommer på bra saker. *gör reklam för mig själv tills jag blir anställd*Kämpar förgäves med att komma på en tillräckligt bra sak så jag inte behöver bli anställd. Så man får skynda sig om man vill hyra mig.
    *hyr genast in som festkonsult*
  • jamex

Fröken Sophia skrev 2008-10-20 16:13:55 följande:

Jamex - Om X var en seriefigur/superhjälte vem skulle han vara då?
    *tagen*
  • Pynta

Tack, hörrni, för att ni gillade mitt förslag till lösning på Sophias problem. Den största vinnaren -som jag ser det- blir ju Sophia, som får några nätters ostörd sömn.

• jamex

Fröken Sophia skrev 2008-10-20 16:11:51 följande:

Jamex - finns det inte någon föreningslokal, typ fotbollsklubb eller dyl. som hyr ut lite billigare? 4500 kr låter hurlöst dyrt
    visst är det!! Nope, de som finns här hyr inte ut till "ungdomar". BARA denna lokalen som är i närheten o inte ute i bushen dit ingen hittar... Får vara hemma. tråkigare men vad fasen ska man göra?
  • Pynta

Åh. hej Sophia, Såg nu att du både har läst och svarat.

Som sagt. Det är du som vinner på arrangemanget.

• jamex

Fröken Sophia skrev 2008-10-20 16:07:44 följande:

men jag hatar ju verkligen inte min bonus  verkar det så?Jag vill bara ha ett uns privatliv på natten. Kunna sova naken med min stora mage i vädret, pilla lite på Surfer, ligga bekvämt och sova...är det för mycket begärt???
    det är allas rätt att få pilla lite på natten!
  • Fröken Sophia
    jamex skrev 2008-10-20 16:30:05 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-10-20 16:07:44 följande: det är allas rätt att få pilla lite på natten!
    Mmmm en mänsklig rättighet skulle jag vilja kalla det faktiskt Särskilt när man är gravid och trött på kvällarna. Då är det ju natten och morgonen som står till buds för lite pillande...
  • Fröken Sophia
    Pynta skrev 2008-10-20 16:23:27 följande:
    Åh. hej Sophia, Såg nu att du både har läst och svarat. Som sagt. Det är du som vinner på arrangemanget.

Yes det är det. Men jag vill ju inte att Jr. och Surfer ska känna sig som förlorare heller Fundersam

Fast Jr.'s säng passar nog min ökande vikt lite bättre också, den är lite fastare än min säng.

• Fröken Sophia
    jamex skrev 2008-10-20 16:22:17 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-10-20 16:11:51 följande: visst är det!! Nope, de som finns här hyr inte ut till "ungdomar". BARA denna lokalen som är i närheten o inte ute i bushen dit ingen hittar... Får vara hemma. tråkigare men vad fasen ska man göra?
    Ungdomar *skrattar* Åhåjaja. En 30-årig ungdom. Känns bra att man är 28 fortfarande, och har ett bra tag kvar på ungdomen
Svar på tråden dårt asöires setuG