• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • jamex

fortsätter med mina festfrågor, för ni var så jäkla bra på det (fast ni är ju bra på allt! *fjäsk*)

kan man ha egen ölprovning? bor för långt borta för att hyra in nån liksom. hur gör man då??

• KarJac
    jamex skrev 2008-10-20 16:42:30 följande:
    fortsätter med mina festfrågor, för ni var så jäkla bra på det (fast ni är ju bra på allt! *fjäsk*)kan man ha egen ölprovning? bor för långt borta för att hyra in nån liksom. hur gör man då??
    Man köper litta öl och så smakar man på de olika sorterna.
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Ickan

läser på om öl o sen köper lite sorter o håller en provning...

fortsätter med mina festfrågor, för ni var så jäkla bra på det (fast ni är ju bra på allt! *fjäsk*)kan man ha egen ölprovning? bor för långt borta för att hyra in nån liksom. hur gör man då??
  • MissKaos
    Fröken Sophia skrev 2008-10-20 16:07:44 följande:
    men jag hatar ju verkligen inte min bonus  verkar det så?Jag vill bara ha ett uns privatliv på natten. Kunna sova naken med min stora mage i vädret, pilla lite på Surfer, ligga bekvämt och sova...är det för mycket begärt???
    Nej, Jag hade inte velat ha en 12-åring i sängen vems barn han än var -inte mer än en enstaka natt av ngn anledning isf. Det räcker att sova med hunden el katten i sängen för att jag ska tycka att det blir för trångt.
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    Fröken Sophia skrev 2008-10-20 16:41:33 följande:
    Ungdomar *skrattar* Åhåjaja. En 30-årig ungdom. Känns bra att man är 28 fortfarande, och har ett bra tag kvar på ungdomen
    Herre gud, flicka lilla... *torkar Solfisa bakom öronen*
  • siamusen

Skriver hâr med. Clovis har gatt upptill hela 3900 gram, 54.5 cm

• MissKaos
    1:Köp en massa öl.
    2:Gör någon form av "protokoll" där mankan sätta poäng i olika klasser på varje sort.
    3: Drick. Tänk dock på att ta LITE av varje sort.
  • jamex
    MissKaos skrev 2008-10-20 16:56:47 följande:
    1:Köp en massa öl. 2:Gör någon form av "protokoll" där mankan sätta poäng i olika klasser på varje sort.3: Drick. Tänk dock på att ta LITE av varje sort.
    *taget*

tack för hjälpen, flix!
  • jamex

Fröken Sophia skrev 2008-10-20 16:41:33 följande:

Ungdomar *skrattar* Åhåjaja. En 30-årig ungdom. Känns bra att man är 28 fortfarande, och har ett bra tag kvar på ungdomen
    mm, man är ju 28 ett tag till! *känner mig ung*
  • MissKaos
    jamex skrev 2008-10-20 16:58:00 följande:
    *taget*tack för hjälpen, flix!
    Det är kul att se hur protokollen ändras under kvällens gång.. "Egen kommentar" rutan i slutet av kvällen brukar vara typ "vill ha mer, fan va gött, go fylla på denna" medans dom först testade sorteran får: "passar nog till kött" eller "lite besk"..  
Svar på tråden dårt asöires setuG