• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • jamex
    MissKaos skrev 2008-10-20 16:59:19 följande:
    Det är kul att se hur protokollen ändras under kvällens gång.. "Egen kommentar" rutan i slutet av kvällen brukar vara typ "vill ha mer, fan va gött, go fylla på denna" medans dom först testade sorteran får: "passar nog till kött" eller "lite besk"..  
    haha! har du testat det? låter kul! Fixa nått blädderblock eller liknande...måste ha lite happenings under kvällen, de är så tråkiga många av dem.. sitter bara i ett hörn o muttrar. kul att ha dem på fest...
  • Avstängd

Nu har jag och barnen lekt i en snöhög, här finns ingen snö men vid ishallen finns. Perfekt för en sjuk dotter att leka i. Speciellt när ungen vägrar ta på sig jackan. Jag gav upp så nu lär jag få vara hemma med henne veckan ut

• jamex
    MissKaos skrev 2008-10-20 16:56:47 följande:
    1:Köp en massa öl. 2:Gör någon form av "protokoll" där mankan sätta poäng i olika klasser på varje sort.3: Drick. Tänk dock på att ta LITE av varje sort.
    alternativ: gästerna som vill vara med tar med sig två flaskor av sitt favoritöl...
  • Millimina

...jag vill ochså veta vem womanizer är

• jamex

skulle nån acceptera att sitta på vanliga stolar o se en film på en fest eller är det en kass ide? Försökte hyra ett ställe med sköna stolar o bioduk men det gick inte.. får se den hemma isf.. funkar den idén?

• Pynta

Fröken Sophia skrev 2008-10-20 16:40:17 följande:

Fast Jr.'s säng passar nog min ökande vikt lite bättre också, den är lite fastare än min säng.
    Du ser! ytterligare en anledning alltså. Men jag tror inte att du kommer att behöva ( om du inte själv vill) sova i Jrs säng så många nätter.
    Men du måste klart och tydligt visa att : Nu jävlar är det slut på det här sovtjafset! För Jr lär göra ny och ständiga försök att få sova i er säng. dvs. bråka, grina, böna, smyga. tills någon av er vuxna säger absolut nej.
  • Avstängd
    Millimina skrev 2008-10-20 17:20:14 följande:
    Neeee, det vill du inte
  • Millimina
    Womanizer skrev 2008-10-20 17:33:45 följande:
    Neeee, det vill du inte
    Nähä. Men då får du minsann se till att inte läsa något jag skriver om mig själv heller då!
  • Fåret Shaun
    Millimina skrev 2008-10-20 17:20:14 följande:
    Jag gissar på avstängd
    Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • Tant Greta
    Trogga skrev 2008-10-20 17:44:50 följande:
    Jag gissar på avstängd
    jag med
Svar på tråden dårt asöires setuG