• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • MissKaos
    jamex skrev 2008-10-20 17:00:39 följande:
    haha! har du testat det? låter kul! Fixa nått blädderblock eller liknande...måste ha lite happenings under kvällen, de är så tråkiga många av dem.. sitter bara i ett hörn o muttrar. kul att ha dem på fest...
    HUR kan du tro det?
    Det är kul med drinktestning oxå *tipsar*
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos

Kan ni se bilden?
    FL vägrar ladda upp mina foton. ETT gick, resten sket sig. Tog dom efter varnadra med samma kamera..
  • Garageänkan

MEN VILKEN MUPP JAG ÄR. Här har jag gått och trott att jag va pank som helvete. Men sen kollade jag på min internetbank efter att hämtat nya koder och jag har ju skitmycket pengar på kontot. BRA att man är normal i skallen jag har verkligen snålat och cyklat för jag trodde jag inte hade råd att tanka bilen osv haha haha skjut mig

• Tant Greta
    MissKaos skrev 2008-10-20 17:51:05 följande:
    Kan ni se bilden?FL vägrar ladda upp mina foton. ETT gick, resten sket sig. Tog dom efter varnadra med samma kamera..
    Näe
  • MissKaos
    Tant Greta skrev 2008-10-20 17:52:24 följande:
    Näe
    *hata FL*
    Helskumt att jag kan lägga upp en av 10 bilder..
  • Tant Greta
    Garageänkan skrev 2008-10-20 17:52:18 följande:
    MEN VILKEN MUPP JAG ÄR. Här har jag gått och trott att jag va pank som helvete. Men sen kollade jag på min internetbank efter att hämtat nya koder och jag har ju skitmycket pengar på kontot. BRA att man är normal i skallen jag har verkligen snålat och cyklat för jag trodde jag inte hade råd att tanka bilen osv haha haha skjut mig

Jag är ganska slarvig med pengar,sist jag var lite halvpank så hittade jag en 500hundring i en jacka,200 i en väska och en massa utländsk valuta i resväskan.
    Tjohoo,vad glad jag blev1
  • Millimina

Tant Greta skrev 2008-10-20 17:55:34 följande:

Jag är ganska slarvig med pengar,sist jag var lite halvpank så hittade jag en 500hundring i en jacka,200 i en väska och en massa utländsk valuta i resväskan.Tjohoo,vad glad jag blev1
    Jaha, nu vet jag det. Blir INGA fler väskor åt greta inte! :)
  • Millimina

Åh, den berömda Avstängd! Minns inte om jag fick se dina bröst någon gång.. Tror faktiskt det. De var snygga!

• Garageänkan

Tant Greta skrev 2008-10-20 17:55:34 följande:

Jag är ganska slarvig med pengar,sist jag var lite halvpank så hittade jag en 500hundring i en jacka,200 i en väska och en massa utländsk valuta i resväskan.Tjohoo,vad glad jag blev1
    Jag borde skämmas. (du också )
  • MissKaos
    jamex skrev 2008-10-20 17:11:11 följande:
    alternativ: gästerna som vill vara med tar med sig två flaskor av sitt favoritöl...
    Lite fler går det nog åt.. Säg 5 st/man. Annars blir det en nykter fest.
Svar på tråden dårt asöires setuG