Hejsan. Ni har skrivit så mycket igen på några dagara, så jag har inte hunnit läsa ikapp riktigt allt än :)
Men Carina, är du gravid igen?? :) Grattis i massor!
Tack för allt ni skrev om min pappa. Det var tyvärr så att cancern hade spridit sig till skallen :( , och de ska börja med strålning så fort som möjligt. Det är i alla fall tur att de fortfarande kan göra något åt saken... På fredag nästa vecka åker jag upp dit för att hälsa på honom, min mamma, min syster o bror ja, hela tjocka släkten, och är sedan där i tio dagar. Åker med tåg och Felix kommer med såklart och jag har fixat platser i tåget så att jag kan ha vagnen bredvid mig. Går säkert bra. Men P kommer nog att ha ganska ledsamt när vi åker... tänk...tio dagar utan lille gubben!!!
Min mamma och min mormor har varit här på besök i tre dagar. Och tänk!, min mormor 76 år, tvättade alla våra fönster!! Hon är verkligen en stålmormor, och hon sa dessutom att hennes favorit sysselsättning är att tvätta fönster!! Okej då sa jag. Varsågod då bara! :) P sa att hon är hemskt välkommen hit till våren också. Han kan t.o.m betala tågbiljetten åt henne om hon kommer hit och tvättar fönster sa han haha.
Och under tiden hon tvättade sydde jag gardiner till vardagsrumet. Felix var så snäll och satt i sittern och såg bara förundrat på när vi höll på. Inget knirr knorrande utan bara joller och leenden kom från honom :)
Han jollrar förresten jättemycket. Både min mamma o mormor tyckte att han var tidig med det och att han var så duktig som jollrade så mycket. :) *stolt mamma* Och sen log han massor åt dem.
Felix börjar natten med att sova i vagnen och sedan beroende på hur trött jag är när han vill bli ammad nästa gång så sover han antingen vidare i vagnen eller så tar jag honom brediv mig i sängen. Är jag jättetrött då så ammar jag honom liggande. Är jag lite piggare så ammar jag honom sittandes och lägger ner honom i vagnen tillbaka. Han sover lika bra på båda ställena.
Tvättmaskinen går för jämnan här hemma hos oss. Tvättar nog en maskin per dag... fattar inte hur det kan bli så mycket tvätt...
Jucea, wow vad det blir fint när ni renoverar. Vad duktiga ni när!