Augustibebisar 2008
Nu ska jag gå och lägga mig medan Felix sover. Nattinatti allihopa!
Nu ska jag gå och lägga mig medan Felix sover. Nattinatti allihopa!
Amelie, dethär fungerar ibland med Felix när han har en prutt som ska ut.
Jag sitter i skräddarställning när jag ammar honom och hans rumpa får "falla" ner i gropen i mitten. Då brukar pruttarna komma ut. Fungerar inte alltid, men många gånger fungerar det. Då sitter han just i den ställningen som VT skrev om. Rumpan som lägsta punkt
Var till Kappahl och skulle handla kläder till Felix och till mig själv. Hade fått fina rabattkuponger hemskickade. Men shoppingcentret där Kappahl ligger nuförtiden öppnade för två dagar sedan. Ni kan ju bara gissa hur mycket folk det var där. Alldeles smockfullt!! :( Och en hel familj hade occuperat alla provhytterna och provade typ hela affärens alla kläder :( så jag vände på klacken och gick ut ur butiken utan nåt åt mig. Felix fick i alla fall en body och ett par sparkbyxor för 50% rabatt...
VT. Wow vad du går ner i vikt!! Jag går inte ner nåt. Men så har jag inte kunnat hålla mig från chokladdragerade nötter heller :) Står på precis samma som för en månad sen dvs sju kg mer än inskrivningsvikten.
Angående vändandet. Felix vänder sig hittills bara från sida till mage eller sida till rygg. Men så tål han ju inte att ligga på golvet heller så han får inte så mycket av den övningen. Däremot älskar han att ligga i knät och jollra och söka ögonkontakt med människor.
Haha, och Felix står inte alls. Fast när jag tvättar hans rumpa under kran och han får fotfäste i tvättfatet då buffar han ifrån sig ibland så man blir riktigt förvånad över vilken kraft han har i sina ben...
Instämmer med Carina. Fina bilder VT! Och håller förresten fullkomligt med dig. November är en otroligt onödig månad. Det har jag alltid tyckt. Mörkt och vått. Blä. Bara det skulle komma lite snö skulle allt bli bättre.
Nu somnade Felix, så det innebär natti natti för mig också. Gonatt tjejer!
Pling, Felix är likadan som Måns. Äter med två timmars mellanrum... ganska tungt eller hur?
undrar också över bajsfläckar...verkar vara svåra att få bort...