Inlägg från: Carinamamma84 |Visa alla inlägg
  • Carinamamma84

Augustibebisar 2008

Hehe Stort gratis Ted att han har samma dag som jag fyller år Hehe en Cool Bebis kille

Ja gud vad häftigt Haha Då får dom leka med varandra hehe..
    Nu har Amadeus Emmla plåster på sig på båda sina ben

• Carinamamma84

Hehe visst är det så mkt att man blandrar ihop allt hihi
    Näh nu måste jag dra ska på Toa och äta frukost klä på Ungarna och gå till BVC
    Hör av mig sen kram på er.

• Carinamamma84

Hej hopp nu är Amadeus 3mån väger inte så mycket Hehe bara
    8030gram och 66,1cm..Vaccinationen gick jätte bra han började gråta lite sen var det över med honom
    Han ska börja få äta burkmat nu alltså riktig mat som innehåller Potatis majs grönsaker som broccoli mm Fast han är 3mån men dom räknar honom som 5månaders baby och att han inte häller blir mätt på Nan2 riktigt bra häller så han får börja nu med burkmaten men han ska få erättning ochså på Kvällarna när han ska sova.
    Just nu ligger han på Babysittern och sover gott mammas lilla pojk.
    Och jag ska vänta 1mån om mensen inte har kommit så ska jag Testa mig på Gravtest.

• Carinamamma84
    Svar på #2023
    På Tisdagar är Desperate Housewifes
  • Carinamamma84

Juste sen så sitter han jätte stadigt på Matstolen
    Bvc blev impad men ändå inte förvånad för att han är stor kille och snabb i sin månad

• Carinamamma84
    Svar på #2033
    Man måste vänta till 4 mån hällst men nu är det ju så att Amadeus blir inte mätt alls och han är som en 5mån redan med vikt o så.
    Man ska börja ge dom för 4mån men jag fick börja ge nu men man ska vänta hälls till 4 mån.
    Deras magar klarar inte av maten ännu men hon såg att han gör det när han har fått äta mago mm
    Så nu får jag ge honom grönsaker och potatis istället
  • Carinamamma84
    Svar på #2037
    Vad duktig Ted är alltså
    Du borde vara en stolt mamma till en sådan söt son
    Ja svälja kan dom efter ett tag.
    Har set på Amadeus att det är hur gott som hällst och att detta går att svälja maten perfekt han äter och mummsar i och ansiktet är fullt med mat ochså Haha
    Majsgröt Gillar han det???
    O Ebba Haha fy fy vad hon tyckte att det var vidrigt hon vände bort huvet varända gång jag kom med Majsvällingen//gröten..
  • Carinamamma84

Ja detta är olika Pling84 med barnmat..Vissa Bvc tycker att man ska vänta att ge mat till dem.
    Medans vissa får börja att ge mat till dem.
    Hon förstod mig om att han inte blir mätt alls fast han får Nan2 det som är likom det kraftiga erättningen.
    Men han blir inte mätt
    Så idag ska jag koka potatis blanda i majs och sen potatis med ärtor mm detta är så roligt att göra att mixa ihop allt

Amadeus har Storlek 74/80 på Kläderna..
    74 är för litet nu på bennen och armarna snart
    Han har stor mage och långa ben.
    Storelk 80 håller nog 1 till 2 månader sen får jag gå över till nästa Storlek med honom.
    Medans boddysarna och kläderna i storlek 62/68 är förlänge sedans borta från skåpen och uppe i källaren
    Får säga Hejdå till dom ÅÅh fort går detta alltså.

• Carinamamma84

babyskyddet är liten hära med bennen är utanför Asg
    Och Babysittern har ni märkt något med att den är för liten Amadeus ben är 4cm utanför likom.
    Vet inte vad jag ska göra men jag har honom dära fortfarande.
    babyskyddet ska sälja den på Blocket och köpa en ny från Babylandet.

• Carinamamma84

Äppelgröt Gott Gott
    Hur gammal är din Tjockis Ted Hna ser så rund och go ut precis som Amadeus Hehe
    Viken mån är Äppelgröten???Komer inte ihåg längre dumma jag Haha..

Ja kläder Hmm Ebba är 108cm typ lite längre och väger idag 19kg.
    Hon har kläder från 104 och går ibland till 110 hon har haft 104 i ½år.

Svar på tråden Augustibebisar 2008