Augustibebisar 2008
Vilda Tiger HAHA
nä behövs inte.
Ja Tiningen kommer i Januari nästa år detta är för att nästa år får alla läsa om detta och ja bla bla vet inte igentligen varför men att då är trycket klart å så.
Juste vid 5mån kommer det hem en Babybox till oss alla
Hej Carina!
Fick din mejladress och ditt telefonnummer av T. Hoppas det var okej.
Jag berättade om din superbebis för min chef, som tyckte att det skulle vara jättekul om vi kunde skriva om er. Har du fortfarande lust?
Hör av dig och föreslå gärna en tid då jag kan ringa dig i så fall, så kan vi ta intervjun per telefon. Sen vore det ju kul med en bild på en alldeles nyfödd bebis. Hann ni ta några sådana där vid förlossningen som vi skulle kunna låna?
Hihi
inte så farligt med telefon
hejsan!
igår blev jag interjuvad fan vad collt det var :-d
Ok
Dom ringde upp mig klockan 15.00 och frågade först om hur lång och hur mycket Ebba vägde och när hon föddes
Sen så var det lite prat om Ebba då och så.
Sen frågade hon mig när Amadeus föddes och hur mycket han vägde då varade jag 5810gram och 62cm och hon blev så förvånad och bara
''Hur stor mage hade du Haha den måste se ut som en stor Globen
''
Jepp den var stor sa jag åt henne
Sen ville hon veta om hur detta kunde vara möjligt om varför inte Bm gjorde något åt saken och hur fick jag reda på att han var så stor??
Hmm det ända jag kunde svara på var ju likom att Bm hade sagt till mig att
''Om han fortsätter att gå över och inte går ner den högsta kurvan så blir det Igångsättinig eller kejsarsnitt''
Men hon gjorde alldrigt något mot detta som var fel
Och dom två som hade mig min Bm och en annan ungtjej gjorde inget och lät mig gå så långt över tiden med honom i magen som en stor Globen lixom.
Sen ville hon veta om det var något annat som gjorde att han var så stor..Och det var det ju inte jag sa åt henne att Diabetes hade jag inte men Bm trodde det ju så Mitt blodsocker var hög en gång.
Och ja massa saker ville hon veta sen blev hon ju så Im´nponerad för att Amadeus var så stor och låååång Haha
och att detta blev hon och ja alla så förvånade av likom.
Sen så fick jag berätta om mitt Kejsarsnitt och vad som hände med mig.
Det var ju att jag förlorade 1½ blod för det första och höll på att förlora mitt liv då mina Tarmmar och Magsäcken höll på att explodera sönder
Det var så mkt Haha men så häftigt
Sen så frågade hon
''Men vad sa dom då han kom ut från magen??''
Haha ja dom Tittade så länge på Amadeus kliade sig på Huvet och ba VAAAA????
Hur kan hon som är så liten och normal i kroppen få ett sånt STORT barn och så LÅÅÅÅNG haha
Gud ni skulle ha sett dom dom Opererade mig Guuuuud dom höll på att tappa sina ögon
Alla kom ju in ju till rummet och bara Kan vi få se dit barn
Sen ska jag få åka till deras Lokal och bli fotograferad av Tidningen
Få gratis bilder och ja med på Tidningen Hurra
ÅÅh jag är så GLAAAAAAAAD
´
Min Sambos syster testade sig idag visst det är för tidigt hon är I vecka 3-4 men det visade sig svag +
Yess hon har försökt i så många år ÅÅh jag är så lycklig så glad
Igår hade jag mellan blödningar igen :-/Fattar inte vad det kan vara och min mens hade likom slutat för 1 vecka sen och så får jag nu 2 ggr mellan blödningar :-/
Bröstvårtorna är stora och dom var mindre sa Sambon..Men han säger att jag INTE kan vara gravid visst han sa det då jag hade Amadeus i magen med Hehe men jag sa åt honom då att JAG är gravid då.
Nu vet jag inte vad detta är :-/
Idag är min Pojk 3mån ÅÅÅÅÅh det går så snabbt
Det blir vaccination idag vid 10:30 kl 09:30 sätter jag på Emmla plåster på båda bennen..
Det är klart att jag säger när Tidningen kommer ut
ÅÅh vem är det som ska Gifta sig 22nov på MIN födelsedag
Då fyller jag 24år