Inlägg från: Hallonsocka |Visa alla inlägg
  • Hallonsocka

Augustibebisar 2008

vi har ps2, psp, och ps3...

ps3 är bäst.
    * trådlösa handkontroller som vid behov laddas med sladd mot consolen, alltså inga batteribyten.

* bluray

* tyst som tusan

* du ska visst kunna köpa någon adapter som gör att du kan spela ps2 spel till!

• Hallonsocka

Alltså JÖSSES så M dreglar! Dreglar era mycket? Alltså det rinner hela tiden, vi har hakklappar till det

• Hallonsocka

Haha, roligat att hröa fler som dreglar. M spottas och blåser salivbubblor och håller på.. blir jätte otäckt geggigt och rinner. Till och med til ena armhålan där honblitt rätt röd (samma givet under hakan (om man gräver riktigt djupt hittar man halsen och där är det ibland rött... vi får rengöra och olja in varje dag!)

• Hallonsocka

Jösses! Godmorgon. Tvättstuga på 13 minuter. A kör L på skolan för lucia firande (att det riktiga är imorgon)
    Vi behöver verkligen tvätta. Fanken så mycket tvätt. Vi har haft svårt att komma på vad M ska ha för kläder de senaste dagarna

• Hallonsocka

hej hopp... har itne hunnit läsa. Hållt på en massa idag. Hoppas alla har det bra. Vi verkar ha fått vårt ps2 med massa spel sålt. Perfekt inför julhandeln (hade lite för många konsoler )

• Hallonsocka

Rimfo: Fy fanken så hemskt. Slutade andas då jag läste. Vad lyckligt lottade vi alla är så får ha våra älskade små hos oss,

• Hallonsocka

Hej alla. Den här tiden har jag tid att läsa ikapp lite

JUcea: Men [shajse] fick du någon klarhet i vad det var med babymonitorn? AHA! Hihi hade ingen aning om att sånt kunde hända!

Carina: Åh fy Carina! Bra att du ringde efter ambulans så att de genast kan kolla upp lilla A. *kramar* Det är säkert ingen fara och du kommer att må bättre då du får veta det av sjukhuspersonal.

• Hallonsocka

Men jösses att era karlar orkar festa! Haha, jag är lycklig att jag är vaken den här tiden (trots att jag kommer får sota för det imorgon då jag är dödstrött) så att jag får lite tid för mig själv!

• Hallonsocka

hej hej, kikar bara in snabbt med My i famnen
    hur är det idag carina?

• Hallonsocka

Carina: Fy så hemskt, vad rädd du ska ha blivit! Vad bra att ambulanspersonalen stannade lite.

Vi har hållt på en massa idag, spelar little big planet jag A och L. M tittar på. Sedan har jag och L gjort pepparkakor, så småningom ska vi sätta ihop huset. Sedan har jag gjort en mjukpepparkaka som nu är i ugnen. Då den är klar ska jag göra köttfärslimpa.

Svar på tråden Augustibebisar 2008