Augustibebisar 2008
GOD JUL! Okey det var inte matförgiftning A hade, det var vinterkräk... Jag fick det klockan 21 dan före doppardan. Voivoi vad matt man är... mår dock mycket bättre idag!
Hoppas ni alla hade en bra julafton
GOD JUL! Okey det var inte matförgiftning A hade, det var vinterkräk... Jag fick det klockan 21 dan före doppardan. Voivoi vad matt man är... mår dock mycket bättre idag!
Hoppas ni alla hade en bra julafton
hugah.. jagär ännu inte helt återställd. fan vad matt jag är i hela kroppen, blirr illamående av att bara tänka på viss mat. Men har lyckets få i mig lite idag och igår. Fy att så många varit sjuka!
L fick ju också kräksjukan igår natt, men hon spydde två ggr på natten sedan inget mer, och då hon vaknade på morgonen var hon hur pigg som helst, vill också ha det imunförsvaret.
VT: Jadu, vi vet väl inte
Men det verkar som det. Den har gått här i umeå och eftersom det var så snabbt insjuknande och A och L blev ju sedan så bra snabbt efteråt. Jag blev ju "kräkfri" efter ungefär kanske ja, ett och ett halvt dygn, men mår som vanligt idag först.
Det som för min del skillde var dödsångesten och det att jag var nära att svimma tre ggr av alla kräkningar :-/ Kunde knappt gå mellan toaletten och sovrummet. A sprang med två olika hinkar för att tömma en och hämta ny (sorry för för mycket info :-/)
VT: mjooo fy jag har "gått ner" 5 kg sedan i tisdags, är rätt tom i kroppen med andra ord. Nu ska jag gå upp de så jag kan gå ner 3 på riktigt
Kan förstå att det måste vara farligt för dig med diabetes...
Pling/Wiem: Ja, samma här degig mage men på inskrivningsvikt, men har dessutom tre kg som jag ska gå ner ytterligare :-P
Började med situps och grejer men det kom av sig. A har köpt ett Wii och Wii Fit till mig och L så nu kan jag träna yoga på den
Får se om det blir några resultat!
Här är det tvättstuga, tvättade i förrgår tror jag, men korgen var redan full. Fast veckan som varit var väl inte som "vanligt" direkt
Älskade M ligger och sover, hon har varit helt ljuvlig den här morgonen
Gosig, glad och lekfrisk!
Hoppas ni alla har det bra!
Pling: Jaaa dem vill jag också bli av med! Har dina vuxit mycket sedan mjölken? Jag har bara gått från G till stor H kupa så det var ju tur att det inte blev ÄN större
Vi har en brio sit
Den är vi super nöjda med, toppen är de tycker vi.
VT: åååh! Hokuspokus sån hade jag då jag var liten, älskar dem!
*pust och flås* Jag har precis povat det där Wii som A köpte, han köpte ju till spelet Wii Fit.. jag har tränat muskler, kondition, yoga och annat i typ 45minuter... mina ben är helt skakiga, jag är SKIT otränad och skäääms... Haha, men det är toppen roligt, man får egen tränare och allt och den håller koll på ens balans och vikt och allt och motiverar och peppar en
HAHA nu ska här tränas
Pling:Ja, apporpå det så joggade (på stället givetvis) jag i det där spelet också, haha fast grepp om brösten hade jag för att det skulle gå. Hoho vilken syn det måste ha varit. I trosor och bh och armen om brösten muahhaha, tur att M sov och A var på jobbet, hoppas bara ingen såg mig genom fönstret
!!!
Snart: Jag fick höra av vår bvc läkare att bajsets färg berodde på mjölkens mineral och salt sammansättning. För vi undrade varför My bajsade grönt. Han sa grönt gult och diverse färger var normalt. Men det skulle inte vara svart, som babybäcket(bläck, bäck?va fanken!?!?!)
VT/Carina: M kommer i 68än, men vi har mest 74 på henne
Mareld: vi ska fira hos min mamma. Det blir inledning men en SUPERGOD skaldjurssallad som blitt tradition i min familj (hummer och gosaker
) sedan oxfilé. Jag tänker dricka min lilla möet på tolvslaget
Tjohej vad trevligt det ska bli!!!
Carina: M drack lite vatten då hon var sjuk för att få i sig extra vätska... hon smaskade på och lekte mest med det
Hon blir säkert en vattenälskare som mor sin
Nu ska här Wii:as, fast inte så mycket. Mina lår är helt mörbultade sedan igår. AJ vad träningsvärk jag har
Men lite yoga blir det allt
sedan ett hett bad tror jag bestämt. Det tycker jag att jag gjort mig förtjänt av!
GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA (om jag inte kommmer in igen, annars på återseende
)
gott nytt år och god natt
Gah, trött trött!
Vi har ränt runt som tusan idag, innan A började jobba.
Vi har köpt nya kuddar och nya täcken. FRÄSHT!
Sedan har vi köpt ett stativ till kameran och öh, nått mer också. Jag är trött trött trött.
A har fresten tatt ledigt ytterligare en vecka per månad nu! Så fram till sommmar och semester arbetar han en vecka per månad! SWEET! (har jag redan berättat detta?)