Inlägg från: Hallonsocka |Visa alla inlägg
  • Hallonsocka

Augustibebisar 2008

Haha, samma här, här är det bara bröstmjölk ännu Det närmsta vi kommit är pekboken "mosboken" men det är bara jag som "läst" den, inte My

Lana skrev 2008-11-26 22:35:59 följande:
    Carina; Ok bara undra..har ingen aning om vad det finns för mat ännu mer än morot så jag var bara nyfiken Det var ju bra att det går så bra med maten...
  • Hallonsocka

Mot kvällen har M ett matningspass där hon skakar på huvudet och skriker mer än äter. Men det brukar oftast vara att hon är trött och inte riktigt vet vad hon vill. Hon får sova lite sedan äter hon bra igen! Fast hon är dålig på att äta på annat sätt än då bägge ligger, det är så vi nästan ALLTID gör

zitrus: Hur har du tänkt göra? Alltså hur länge ska du helamma?

Carina: M blev tre månader den 21 nov

• Hallonsocka

Zitrus: Jo jag har tänkt helamma tills hon blir 6 månader, förutsatt att det fortsätter fungera.. Dock börjar jag plugga då hon blir 5 månader så då blir det lite kämpigt sista månaden... men där det finns en vilja finns en väg

• Hallonsocka

Höhö! My tog ju ett skutt i viktkurvan... Nu följer hon iaf den :-P Hon väger numer 6720g, till sina 61,8cm!

• Hallonsocka

hihi! yep en riktig tungklump

*hoho glor sex and the city the movie o bölar*
    Har inte sett ett avsnitt av serien Kanske ska se den!

• Hallonsocka

Carina: Ja det får nog bli så. Än fast jag nu vet hur det hela slutar jag har ju börjat i helt fel ände

• Hallonsocka

VT: Vad härligt att ni får hem honom

• Hallonsocka

Här i umeå är det strålande sol, men lite varmt för att kalla det vinterdag (än fast snön ligger på marken) tror bara att det är någon enstaka minusgrad! Hatar sånt, allt man klär på sig blir för varmt och tar man på sig mindre blir det för kallt

Vi har fått besök av svärfar!! Tjohej M har precis somnat i sittern, A och svärfar är och hämtar L på skolan. Svärmor har sytt gardiner som svärfar har med sig (av det underbara tyget jag köpte!!!) A har dock inte hett upp den där stången de ska hänga på. Det får ske då de kommer hem. TJOHO! Vad roligt. Älskar det där tyget. Fotar då de är uppe sedan, så ni får se!

• Hallonsocka

VT: Vad härligt att den skänkte lite glädje *kram på er!*

Svar på tråden Augustibebisar 2008