Inlägg från: Hallonsocka |Visa alla inlägg
  • Hallonsocka

Augustibebisar 2008

Hihi fallout har jag köpt till A i julklapp, jag vill ha prince of persia (älskar de tre tidigare) och Tomb Raider

• Hallonsocka

Haha, jag tror A köper den eller Tomb R idag , men vi får se, annars köper jag på mellandagarna

• Hallonsocka

Gomorrn. Precis klivit upp, eller för en och en halv timme sedan, men det känns precis. Men M kanske somnar för första tuppluren snart.
    Har vart uppe i natt. A har åkt på någon slags magsjuka (håller tummarna för att det inte är vinterkräkan)... var vaken och skötte honom lite mellan 2.30-4

• Hallonsocka

Linda: Hihi! Åh M har inte börjat skratta sådär än, mycket mer stötvis Iiihåhh

Bv!: Såg dig i min Vi föräldrar tidning idag! Jag blev hel förvånad

Jösses vad "tur" det verkar som att A inte alls har vinterkräkan, utan blitt matförgiftad. Han sitter här bredvid och mår MYCKET bättre även om han är rätt svag i kroppen. Hurra! Julen är räddad Jag har gjort skinkan och imorgon ska den griljeras... insåg först nu då han är bättre att jag var så mån om att jul skulle bli bra. Hade planerat så mycket för oss (spel och sådant) och hade A haft vinterkräk. så hade det ju inte varit så passande att L kommit och firat jul med oss som hon ska göra.. TJOHJ!

• Hallonsocka

Hihi! Vi försöker ju få in lite rutinter och det fungerar ju rätt bra M har redan somnat! Vi försöker få henne att somna mellan 20-21 och nu börjar hon förstå vad det hanlar om då vi går med henne till sängen, oavsett om det är eftermiddags tupplur eller om det är för natten. Skillnaden är att till natten tänder jag ljusen i fönstret (två värmeljus) och läser godnatt saga Hon somnade snabbt ikväll! Sedan sover hon oftast 12-12½ timme (med pauser för mat då).

Nu ska jag vara onyttig och äta chips och sån skit Sen ska jag se Anne på grönkulla!

• Hallonsocka

Aah, jag var för seg alltså Har inte plus så lade upp den på bloggen!
    BV: Jag håller med dig en enormt vacker bild!!! Väldigt stark

VT: Jag prenumererar då får man kanske dem tidigare än de kommer ut i affären?

• Hallonsocka

VT: ja, jag fattar inte.... :-/ Det var på trailern bilder från de...alltså du vet den tjejen där man följer henne då hon börjar skolan och allt

Fyyy M vaknar och gråter hela tiden, eller hon vaknar inte. Hon gråter i sömnen som att hon drömmer mardrömmar! Fy så hjärtskärande!

• Hallonsocka

VT: Men det är ju en miniserie så det kanske kommer sedan(!?) fattar nada :-P

• Hallonsocka

Lana: Åh vad härligt att hon ökar i vikt. Lön för mödan Vad duktig du är!

• Hallonsocka

Halloj. A är helt återställd, så han har varit ute på en promenad med L imorse så jag fick sova vidare UNDERBART!

Idag är det mycket att göra Vi ska griljera skinkan, jag ska göra köttbullar och baka bröd. A ska hämta nå julklappar han beställt och hämta L. Sedan ska vi väl plocka lite här hemma så att det ser lite finare ut massa barnsaker som gör att vårt vardagsrum krymt. Och så damsuga.
    Sen så ska jag bada med My ikväll så hon blir lite julfin till imorgon. Hihi!

Svar på tråden Augustibebisar 2008