Inlägg från: Hallonsocka |Visa alla inlägg
  • Hallonsocka

Augustibebisar 2008

Pling: M sover kanske en kvart eller så två tre ggr på dagen sedan sover hon en längre stund kanske upp till två timmar (sover gott nu). på kvällen och sedan somnar hon då vi lägger oss och sover hela natten, ofta till 10. Förr somnade hon kring 23-00 nu några nätter har hon somnat först efter 01! Men då har hon sovit nästan till 11- halv tolv på dagen! (givetvis äter hon ett par ggr, under denna tid men hon somnar genast efter hon ätit)

• Hallonsocka

Hej hej tjejer. Jag är sjuk IGEN! Och jag timear det alltid så att jag får det då A jobbar eftermiddag. Idag börjar han lyckligtvis 14 och slutar redan 19. Men lö sön jobbar han 06-18 och sedan är han i gbg mån tis ons hoppas jag blri friiisk. Har huvudvärk, halsont och lite feber... *gnäll gnäll*
    Hur har ni det?

• Hallonsocka

Ni MÅSTE (okey, måste var väl lite väl starkt, men ni får hemskt gärna) kolla bilden på My. Hihi hon har rolig frisyr! på bloggen är den alltså

www.socka.blogg.se

Ungen har hår

• Hallonsocka

Carina: hon föddes med massor av mörkt hår Det har börjat ljusna i botten nu.

• Hallonsocka

Ja, jag måste ju hålla med. Men vad säger du om FRISYREN

Rimfolina skrev 2008-12-05 14:24:30 följande:
    Hallon, vilken sötnos!
  • Hallonsocka

MissH: Det största är ju att KaOl nu haft sitt giftermål!!!!

• Hallonsocka

Ang. städning. Så blir det inte alls gjort lika mycket som jag önskar. Kanske hinner plocka upp en dag, och damsuga dagen därpå haha. Oftast har jag verkligen ingen ork eller lust att städa då jag får tid för mig själv. M vill ha underhållning/sysselsättning hela tiden då hon är vaken, om hon inte är på g att somna då kan hon sitta/ligga alldeles lugnt. Nu sover hon. Har sovit JÄTTE mycket idag.

Jag håller på med currykyckling. Till det blir det råstektpotatis, vitlöksbröd och sallad tror jag

Hihi, jag får världens kärleksil då jag ser A och M tillsammans då han bär henne och hon är lite pömsig (min betydelse av ordet, inte Juceas ) åååh, mina största kärlekar i livet tillsammans.
    Brukar ni också få sånna il?

• Hallonsocka

VT: Haha, var det inte sexuellt utmattad? (Rimfo: Min betydelse är ung. tött men go eller nyvaket-trött)

• Hallonsocka

VT: Ja, jag tycker också att hon är lik mig (fast hon är ju bra mycket sötare, såklart ) jag var också jättemörk då jag föddes, och blev sedan uber blond, hon har redan ljusare hår i botten. Dessutom har hon mina ögonbryn :-P jag ser mest likheter då jag kikar på bilder från då jag var bebis, inte lika mycket utifrån hur jag ser ut nu!

• Hallonsocka

VT: Vad skönt att de var så snabba med provresultaten och att de sätter igång snabbt med behandlingen (och vad toppen att det sker efter jul!) *kramar till er*

Svar på tråden Augustibebisar 2008