Inlägg från: Hallonsocka |Visa alla inlägg
  • Hallonsocka

Augustibebisar 2008

Angeluzia: Hihi, oj då! Ja jag tyckte jag var vaken sent som somnade kring 02! Jag tror att jag berättar för dem det, att hon vart lite krasslig, då vi kommer dit. Vill inte att de helt och hållet byter tid, var så länge sedan vi var där och jag vill i alla fall veta vad hon väger och hur lång hon är

Jag har skickat L till skolan nu, ja eller bussen till skolan. Och sitter nu i sovrummet med M sovandes bredvid mig. Hihi vad mysig hon är som låg alldeles trött och log mot mig då jag pratade med A i telefon. Hon trodde jag pratade med henne och loog och gäspade om vartannat Söta fina M.

• Hallonsocka

VT: Skönt att han får sova hemma inatt! Ta hand om varandra idag *kram*

• Hallonsocka

VT: Åh älskade du. Fy så hemskt och otäckt och orättvist. Hoppas det går bra med operationen, och att det räcker. Jävla skit :-/ Jag vet inte vad jag ska skriva. Fan.

• Hallonsocka

VT: Vad härligt att ni bägge får åka och träffa honom imorgon, och vad gott det kommer att göra Marcus att få vara med er lilla Lyckeliten. Hon kommer ju tillsammans med dig göra honom stark som tusan! Hur kan hon annat lillstumpen!?

• Hallonsocka

Hej, M har idag vaccinerats (att läsa om i bloggen, www.socka.blogg.se) nu har hon varit kinkig, och jättemammig. Stortjutit och slutat då hon sett mig (jag gick ut ur sovrummet ngra gånger och hon låg i sängen med A. varje ggn jag försvann grät hon och hon slutade varje ggn hon såg mig?!?!?) nu har hon somnat. Lilltjoffa

• Hallonsocka

Jucea: Grattis till tillökningen

Carina: Härligt att ha fått det gjort! Jag undrar också lite som VT. Jag har missat lite, blev du felaktigt behandlad (att det var något sådant?). Och vill du att hon ska få en anmärkning eller ngt annat?

Kesso: Fy! Vi har haft nått liknande i min släkt. Först dog pappa för 5år sedan, efter det, 06 dog farmor och 07 min yngsta farbror... på det är det släkt på längre avstånd, grannar och vänner Jäkla skit det där med döden.

• Hallonsocka

Carina: Haha, du var snabbare än mig och han svara innan jag frågade glöm mitt inlägg alltså

• Hallonsocka

Oj! Jösses, att min M precis blitt 3månader och era redan blir 4!!!

• Hallonsocka

vt: hahahaha läste precis din kommentar i bloggen det var fanken en komplimang som hette duga!!

Svar på tråden Augustibebisar 2008