Inlägg från: Hallonsocka |Visa alla inlägg
  • Hallonsocka

Augustibebisar 2008

Okey, jag vågar inte titta... vad handlar det om?

Fy fanken vad bra hon Anna i idol är.. hon körde just en låt som var baserad på en Eva Cassidy (Over the rainbow). Jag älskar Eva Cassidy, och tyckte hon gjorde väldigt bra... ojoj

• Hallonsocka

Hugah! Nej bra då slipper jag se det!
    m0e JA! Det var fiiint Iiinte lite bra som Eva Cassidy (givetvis) men bra!

• Hallonsocka

MissH: åh! Vad underbart, vad glad jag blir för er skull

M sover hon också, i sin spjälsäng och vi spelar tevespel :-P

• Hallonsocka

Carina: Hipp hipp Hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra!!!

Angeluzia: hej hej och välkommen! My kom den 21 augusti, var 49 cm lång och vägde 3525, nu är jag osäker på hur lång och hur mycket hon väger. Får veta i nästa vecka tror jag då det är dags för första sprutan! Men ca 6kg väger hon nog

• Hallonsocka

Hoho! Jag har inte vågat mig ut ännu, inte ens lämnat M ensam någon längre stund än!

Nu är vörtlimpor och bullar bakade och dessutom så har vi fått mat i magen. Haha, vi är redo för sängen, men ska nog härda lite till.

• Hallonsocka

Waaahleee ... helt tokigt vad jag älskar filmen Wall-E! Nu får M bli äldre så jag kan se den med henne

Lina: haha, näpen Jag tycker mest hon ser ut som en söt lite sumo mamma kallade henne "stadig stabil" och en massa annat Hihi Tjockis är hon töteliplöt oavsett vilket

• Hallonsocka

Gah vad trött jag är. Ska glo Grays anatomy och somna!
    Hoppas det är bra med alla

• Hallonsocka

Jucea: OJ! Vad häftigt och roligt ni verkar ha haft det!!! Ser framemot bilder i bloggen! Hur lång tid tog det för dig att få ifolor fotoboken från det att du beställt den?

M har somnat i babysittern lillprutten. *Gäsp* Happ vad har ni som planer idag då? Jag ska nog inget göra

• Hallonsocka

Jucea: OJ! Vad häftigt och roligt ni verkar ha haft det!!! Ser framemot bilder i bloggen! Hur lång tid tog det för dig att få ifolor fotoboken från det att du beställt den?

M har somnat i babysittern lillprutten. *Gäsp* Happ vad har ni som planer idag då? Jag ska nog inget göra

• Hallonsocka

Hej hej... uj vad slut jag varit idag igen, men somnade vid 19 nått och sov till klockan nästan var 21! Nu är jag alltså piggeling. A, L och M sover. Jag ser "En geishas memoarer". Sover alla här?

LinaS: Nu har ju visserligen jag och A bara vart tillsammans lite över 3 år, men jag kan känna igen mig! Saknar lite den där känslan man hade ibörjan med pirr i magen, och mycket kyssar och sådant. Nu är det väl säkert lite eftersom M tar så mycket tid som vi inte kysser varandra lika mycket men ja... Fast skulle inte vilja vara nykär i någon ny, bara vara det med A igen och det blir vi i och för sig lite då och då men riiiktigt samma sak blir det ju inte.

VT: Fy, håller tummar och tår! *kramar till er*

Angeluzia: Vi ska vaccinera M på onsdag, jag är skitnervös :-/ Hon har varit lite febrig idag, så vet inte om det är skäl till att avvakta(??!) skulle vilja få det överstökat.

Svar på tråden Augustibebisar 2008