Augustibebisar 2008
Happ, tänkte "shysst lite att läsa i kapp" tills jag läste att en ny tråd öppnats.. jaja bara att börja fårn början!
Happ, tänkte "shysst lite att läsa i kapp" tills jag läste att en ny tråd öppnats.. jaja bara att börja fårn början!
Haha, verkar inte vara sååå mycket att läsa ikapp, mycke bildförsök *pustar ut*
Saliva: Hur gick läkarbesöket? My har gått vidare men jag ältar fortfarande :-P
Undra om man kan köra babysim fastän hon har navelbråck? Nu har det visserligen
kommit lite vätska i naveln ännu, men då det slutat tänkte jag om bråcket spelar
roll?
Mareldsbarn: Haha, jag är precis som dig vad gäller läsa ikapp och så. Pluggar
du redan? hur går det?
Fick med mig min journal hem
BV: Ååååh vilken UUUNDERBAR BILD
Vad lycklig jag blev då jag såg den
Lina S: Jösses vad gooootta med vin och ost provning, några ostar att rekomendera?
Jucea: My gillar inte selen :-/ Hon vill bli buren bara det.. tror att hon kanske skulle
kunna tänkas gilla en sjal tror det är ställningen hon inte gillar
HAHAHA Pyret nös just och pruttade samtidigt jösses vad hon skrämde A som hon satt hos!
svept en kopp snabbkaffe, UUURK.... oj Nu vill My snacka lite där hon sitter i babysitter! brb
zitrus: Ja! Jag hörde att de anhållit någon snubbe! Hur länge sedan är det eg. nu sedan hon försvann?
Happ nu har My somnat, hon somnade i min famn och jag lade henne i sittern (den är ställbar i en massa olika lägen, bland annat ett liggläge). Det är så skönt nu när hon varit här ett tag och vi börjar förstå hennes olika humör och vad hon försöker förmedla. Hon är ju ofta väldigt gnällig då hon är trött, men vill inte somna själv utan vill gärna bli buren tills hon somnar, sedan är det mat och blöjbyte om det inte är trötthet, och mat visar hon TYDLIGT med smackande mun, sug på händer osv
Dessutom är hon som en klocka så har det gått ca 2 h sedan senaste amningen kan man vara säker på att det är mat hon vill ha
Vad ska ni göra den här fredagen (jag är som Zitrus, helt dagavild har ingen koll på nått!
)
Jag kunde inte heller somna inatt :-/ somnade också kring tre, men fick i alla fall sova till 9 (fast tre amningar och blöjbyten under den tiden). My brukar somna om också efter 9 och kunna dra sig ända fram till 11, men jag klev upp och A kom tillbaka till sängen (efter att ha skickat L till skolan) och då tänkte jag att My kunde sova med honom. Fast hon var så pigg så jag tog upp henne, nu sover hon dock igen...
Sovpåse är (jag håller med VT som jag tror konstaterade detsamma för någon dag sedan) fenomenalt! My har en jättemysig i flanell som hennes farmorsytt, hon har till och med en krage till som man knyter dit om hon ska vara extra fin
Fy fanken. L är på disco, och A ska hämta henne kring 21 vi hade sedan tänkt äta en köttbit och ta ett glas rött... men efter den här dagen från h-vete tror jag bara att jag ska gå och dra nått gammalt över. Intresserade kan läsa på bloggen själv ska jag döglo på teve :-/
MUAHAHAHA! HAHA FULL VT!!!
Hoho fyllis
Underbart! Men är ens hallon med smör på gott?
Trots allmänt pissig dag igår slutade den rätt ok ändå, L kom hem från discot och var glad, vi åt senigt kött (men vi var så förbannat hungriga att vi struntade i det) och jag drack ett glas vin uppdelat på två halva glas, jösses det steg mig lite åt huvudet förhoppningsvis och troligtvis pga utmattningen i min kropp och inte pga minskad tolerans (hinkade ju i mig vatten samtidigt så sååå minskad tolerans kan man väl inte fått?)...
Hm, ja det var nått mer jag tänkte på...
Joooo! Justte, Jucea du kan läsa om min dag får pissh-vete igår på socka.blogg.se
Måste bara berätta, ni skriver om då ni vart borta från de små.... Jag gick ner på kiosken i tio minuter. Jag hade nyammat och allt för att det skulle vara smidigt, men då jag kom hem var det kaos
Det första A sa var : Av med tröjan du ska amma!
Men har vart till affärn själv sedan dess och det gick då bra