Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Augustibebisar 2008

VT: Då var hon ju lite större än ni trott

Jucea: Va skönt att han sover så bra nu då Jag hoppas att Eltons sömn oxå håller i sej!

Nu sitter jag o äter en ost & skinkpaj, tomater, oliver, fetaost, keso o et STORT glas med iskall mjölk Mmm!

Innan de dammsugade jag o Elton, han älskar verkligen de! Nu sover han i vagnen bervid mej

• MissHellen

Ojdå, kom precis på att jag äter min frukost-lunch-middag nu Måste verkligen bli bättre på dehär med mat!

• MissHellen
    jeng skrev 2008-12-17 15:30:02 följande:
    missh, ja jag hoppas det håller i sig för oss båda!! det är ju så mycket värt när man får några timmars sömn i sträck! Men inatt fastnade jag i min bok som jag abra var halvvägs i och låg och läste tills den var slut typ kl 4 men som sagt, idag sov ju ted till kl 9 så det blev ju bra ändå!!vi åt också nyss lunch, och det var ingen frukost innan dess! jag bara går upp och upp i vikt nu.... dags att se över matvanorna??? *suck*
    Precis! Lite sömn gör mycket

Ja, jag gör oxå de nu.. Måste verkligen skärpa mej!
  • MissHellen

VT: Jag vet precis hur du känner dej! Jag har ju inte änns varit i från Elton en halvtimme.. Jag har tillomed svråt o lämna över han till R! Låter sjukt, för jag vet egentligen att dom klarar sej galant..

Men du, jag tror att du skulle må bra av att komma ut (jag tror iaf att jag skulle göra de )! Komma ut, snacka skit o bara vara Tina Sedan komma hem med "nyladdade batterier" (som alla så fint säger )!

Nää, Gör dej lite extra fin o tänk lite positvit så är du snart hemma

• MissHellen

VT: Jag hade sagt att Tomten var försenad så jag slapp stressa

I dag föll Elton tillbaks igamla vanor, eller värre ändå! Han sov mellan 21-01 vilket är TOPPEN! Men, efter 01 vaknade han, 02, 03, 04, 05, 06 o 07.. Hua, i dag är jag seg kan jag lova!

• MissHellen

KaOl skrev 2008-12-18 12:39:14 följande:

miss h: usch stackare!! det känns dessutom mkt värre när man haft ngra bra nätter tycker jag - man ser hur det KAN vara. måns är oxå lite strulig m sömnen just nu, pust
    Precis! Man hade ju just fått upp hoppet om att han skulle sova bra, iaf bättre

Men vi var tvungen att flytta på han i går kväll då vi skulle sova, så vi hoppas på att de var därför han blev störd. Hoppas att natten i natt blir bättre!
  • MissHellen

Lana: De är både och! Ibland äter han o ibland snuttar han..
    Hoppas på en bättre natt i natt

• MissHellen

Nya Elton är tillbaks haha

R nattade Elton i går, då han kom hem tidigt (bara de är ju underbart)! Så han somnade nog vid 21:30, vakna första gången vid 01:30 åt o somna. Vakna sedan 04:15! Sista gången vakna han 06:30 o efter de ville han INTE sova nåe mer.. Hmm!
    Men, natten har ju varit super bra, mat 2 gånger. De är inte alls fy skamm!
    Men åter igen, jag måste lära mej o gå o lägga mej tid! 12 gick jag o la mej.. Seg som bara den är jag idag!

• MissHellen

Är de nån som är dukitg på engelska? Ska skicka julkort på Elton på mejlen, vill att bilden ska synas i mejlet o inte som en fil! Men jag fattar int ehur jag ska göra o datorhelvetet är på engelska

Svar på tråden Augustibebisar 2008