Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Augustibebisar 2008

Hallonsocka skrev 2008-12-15 16:23:37 följande:

MissH: Haha jag har inte dåligt samvete för A haha, han har inte heller någon ork och vill han får han väl fixa det själv
    Haha, R har inte häller haft de förren NU! Han nyper mej i rumpan, naffsar mej i öra varje gång han ser mej Så jag antar att lusten är tillbaks.. Dock får han vänta! Jag behöver sömn, inte sex
  • MissHellen

Vilda Tiger skrev 2008-12-16 21:36:43 följande:

Har alla annat för sig?
    Nää, inte nu! Har precis nattat Elton Har du för dej då?
  • MissHellen

Vilda Tiger skrev 2008-12-16 21:45:21 följande:

Marcus kolla på aptråkig film. Jag ska snart ut till tvättstugan och hämta in tvätten, ska sedan ta en kvällsmacka och lägga mig och läsa, tror jag. Inte ofta den här tråden är så död på kvällarna. Läste just din blogg; KUL att det går så bra med Eltons sömn nu! Det vore ju kanon om det blev som igår natt idag igen.
    Ja, de vore super duper ;-D Sock tror jag inte på de, men hoppas gör jag!

O, jag är oxå hungrig. R kommer snart hem, så då ska vi väl få nått i magen båda två!

Hur är de med M nu då? Funkar de med Lyckeli o så?
  • MissHellen

Vi har hller inte pyntat nått! Gardinen o ljusstakar har vi satt upp, mer än då blir de inte i år.. Vi ska fira jul borta o alla våra julsaker står längst in i källaren, där de ser ut som ett bombnedslag. Så vi skippar de i år! Men, nästa år ska de pyntas, då är ju Elton mer med oxå

• MissHellen

Vilda Tiger skrev 2008-12-16 21:58:38 följande:

MissHSå tänker jag med, att nästa år, då ska vi ha gran och hela baletten! Jodå, M kan bära L korta stunder, men sedan får han ont. Han kan inte lyfta henne från vaggan, för då måste han ha armarna för långt ut från kroppen. Han kan ta henne från golvet, genom att sätta sig på knä och hålla armbågarna intill kroppen då han lyfter henne. Jag tar fortfarande alla nattmatningar, ja, alla matningar, och han får för läkaren inte va ensam hemma med henne. Han måste ju känna efter hela tiden hur mkt ärret håller för.
    De har vi oxå sagt

Okej, men va skönt att han ändå kan göra nått med L! De betyder ju mycket, speceillt för han. Hoppas verkligen att de blir bättre snart
  • MissHellen

jucea: Hua, tänk på Ted´s lillmage :/ Inte konstigt att han fick svårt o sova!

Sover han nu eller?

• MissHellen

God förmiddag

Natten har varit helt unedrbar! Japp, ni läste rätt, UNDERBAR!
    Jag natta Elton vid 21 (tidgade än vanligt) o han somna väl vid 21:30. Trodde att han skulle vakna nått mer, men inte då! 00
    :30 gick vi o la oss, han snarkade fortfarande. 02:30 vakna han för första maten, sedan 06:15 för sista! Ja, SISTA Woho, 2 matnigar på en hel natt? Jiho, de börjar gå framåt
    Sedan fick han mat 07:30 o efter de klev vi upp, så natten har varit toppen! Synd bara att vi gick o la oss så sent Haha, men sånt får man ta..

Nu ska jag slänga mej i duschen o efter de ska vi oxå på BVC Jag gissar att Elton väger precis 8 nu! Vi får se

• MissHellen

Tack allihopa för att ni kommenterar o bryr er De känns toppen nu! Hoppas bara att de håller i sej..

Så, nu har vi varit på BVC! Hade nästan rätt, 8170g väger han nu 68 lång. Vårna lilla plutt!

• MissHellen

Hallonsocka skrev 2008-12-17 12:30:26 följande:

HIHI! MissH: Det verkar som att My och Elton går hand i hand vi provade natta My tidigare igår kväll. Klockan kvart i nio gav jag henne mat, läste släckte lampan och gick ut (hon var klarvaken) jag satte mig i soffan beredd på att flyga upp då hon började gråta, (FÖR SJÄLVKLART skulle hon börja gråta) men det kom inget, tillsist gick jag in för att se vad det var fråga om. HON SOV! Sedan vaknade hon 00 för mat och 04 och 07 för att vakna helt 0930! SJUKT! TÄNK om det går lika bra ikväll, då ska jag lägga mig tidigare HihiHon har numer passerat 7250 och är 62,2 cm! För vi har också varit på bvc

Så skönt för oss! Nu håller vi tummarna att de håller i sej oxå
  • MissHellen

Kaol: Precis så tänkte vi oxå köra

jucea: Ja, de känns toppen
    Va? Sover Ted hela nätterna nu? Så underbart! Va skönt Hoppas ni kryar på er snart, all atre!

Svar på tråden Augustibebisar 2008