Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Augustibebisar 2008

Men, är de bara jag här i dag

• MissHellen

VT: Jag vet haha! Tack tack!

Angel: Skulle svar på ditt i går, men glömde de(Kom på nu när VT skrev)!
    Elton hade sin period i 7v, då han sov DÅLIGT o åt sämre! Men, nu har han ändrat sej tillde bättre

Jag vet att de är jätte jobbigt, vet ju exakt hur de är! Men, som alla andra säger. De går över! Dom växer ju o tar in så himla mycket, så de är väl kanske inte så konstigt att dom inte kan sova riktigt
    Hoppas de blir bättre iaf!

• MissHellen

Kaol: Super duper fina alla tre

Elton har inte bajsat på heeeela dagen.. Han brukar annars bajsa 4-6 gånger iaf, men inte i dag! Vad kan de bero på? :/ han verkar dock inte ha ont i magen iaf..

• MissHellen

Elton verkar ha jätte ont i magen, han vägrar sova o skriker som bara den.. Jag tror verkligen bjset måste ut! Hur göra?

• MissHellen

Lina: Ja, vi läste på internet i går kväll, men de komm aldrig nått! Han han sove som en kratta i natt.. Men, i morse kom de! I SÄNGEN då pappa slulle byta Sedan kom de ett lass till, en överfull blöja Så nu är han glad igen!

• MissHellen

Är jag först i dag?

Nää, jag hann inte mer än så.. Elton vill ha mat o ska ut o sova i vagnen efter de Kommer tillbaks senare..

• MissHellen

Elton är nu nyäten o sover gott ute på balkongen Jag sitter o äter en toast (eller 2 egentligen ), lyssnar på radion o bävar inför dammtorknngen.. Fy för de

Hallon: Usch, jag håller tummarna för att A ska bli bättre, de är ju snart jul! Fy för de oxå

Här kom de mer snö i natt, över en decimeter! Så nu har vi mycket snö Vi hade ju sedan innan oxå! Skoter väder

De verkar ha kommit en NY Elton.. Han gör ljud i från sej som vi aldrig hört, när han ska sova o även på natten! Hysteriskt grin/skrik o tårarna bara sprutar! De är precis som att han är mörkrädd eller nått.. Men natten har faktist gått sådär! I går var värsta natten någonsin. Då skrek han HELA natten o kom aldirg till ro.. Lillbubben!

• MissHellen

Haha, jag menar INTE julen! Utan kräksjukan tokigt de blev nu såg jag!

• MissHellen

linn78 skrev 2008-12-22 12:53:10 följande:

MissH: så håller axel också på, han blir hysterisk, tårarna sprutar och det går knappt att trösta honom... Och så har han helt plötsligt blivit rädd för allt möjligt, ljuden i leksakerna och spargrisen med mynt i är jättefarliga likaså om vi pratar högt eller ropar eller något. Han rycker till och spänner hela kroppen och så ser man riktigt rädslan/paniken i hans ögon, stackaren....
    Elton går inte häller att trösta o man hör hur LEDSEN han verkligen är!
    Elton reagerar oxå på när nån nyser, hostar eller ropar då han inte är berädd, han blir jätte skraj!

Kan små barn vara mörkrädda ?
Svar på tråden Augustibebisar 2008