Augustibebisar 2008
Men, är de bara jag här i dag
Men, är de bara jag här i dag
Kolla in den hära godingen då
missh.bloggagratis.se/2008/12/19/1208943-julkort/
VT: Jag vet
haha! Tack tack!
Angel: Skulle svar på ditt i går, men glömde de(Kom på nu när VT skrev)!
Elton hade sin period i 7v, då han sov DÅLIGT o åt sämre! Men, nu har han ändrat sej tillde bättre
Jag vet att de är jätte jobbigt, vet ju exakt hur de är! Men, som alla andra säger. De går över! Dom växer ju o tar in så himla mycket, så de är väl kanske inte så konstigt att dom inte kan sova riktigt
Hoppas de blir bättre iaf!
Kaol: Super duper fina alla tre
Elton har inte bajsat på heeeela dagen.. Han brukar annars bajsa 4-6 gånger iaf, men inte i dag! Vad kan de bero på? :/ han verkar dock inte ha ont i magen iaf..
Elton verkar ha jätte ont i magen, han vägrar sova o skriker som bara den.. Jag tror verkligen bjset måste ut! Hur göra?
Lina: Ja, vi läste på internet i går kväll, men de komm aldrig nått! Han han sove som en kratta i natt.. Men, i morse kom de! I SÄNGEN då pappa slulle byta
Sedan kom de ett lass till, en överfull blöja
Så nu är han glad igen!
Är jag först i dag?
Nää, jag hann inte mer än så.. Elton vill ha mat o ska ut o sova i vagnen efter de
Kommer tillbaks senare..
Elton är nu nyäten o sover gott ute på balkongen
Jag sitter o äter en toast (eller 2 egentligen
), lyssnar på radion o bävar inför dammtorknngen.. Fy för de
Hallon: Usch, jag håller tummarna för att A ska bli bättre, de är ju snart jul! Fy för de oxå
Här kom de mer snö i natt, över en decimeter! Så nu har vi mycket snö
Vi hade ju sedan innan oxå! Skoter väder
De verkar ha kommit en NY Elton.. Han gör ljud i från sej som vi aldrig hört, när han ska sova o även på natten! Hysteriskt grin/skrik o tårarna bara sprutar! De är precis som att han är mörkrädd eller nått.. Men natten har faktist gått sådär! I går var värsta natten någonsin. Då skrek han HELA natten o kom aldirg till ro.. Lillbubben!
Haha, jag menar INTE julen! Utan kräksjukan
tokigt de blev nu såg jag!
linn78 skrev 2008-12-22 12:53:10 följande: