Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Augustibebisar 2008

linn78 skrev 2008-12-22 13:05:15 följande:

missH: jag tror inte att det är rädsla för mörkret utan för att dom inte ser oss och bekanta saker eller?!
    Kanske de, men Elton ligger ju mellan oss o håller oss båda i handen.. men jag vet inte
  • MissHellen

God morron Är alla o julstökar nu?

Elton sover nu, jag ska slänga i mej frukost o borsta tänderna. Sedan kommer min mormor, vi ska ta sista rycket med julklapparna! Har en kvar, till Elton

R är o klipper sej, sedan ska han o jobba! Jag ska packa o städa i dag, de är min lott de

• MissHellen

Tjena tjejer Hur mår alla? Slut efter julen kanske?

Jag känner knappt att de har varit jul, har inte haft nån julkännsla alls.. Skit tråkigt! Speciellt nu när de är över..

Men men.. I dag är Elton 5 månader Stora killen!

Jag ska försöka slänga i hop ett blogginlägg innan prinsen vaknar igen

Kikar in seanre..

• MissHellen

Elton har gått tillbaks till sina dåliga vanor han.. Han äter varje eller varannan timme nu igen på nätterna. Dock somnar han ju snällt iaf De är ju skönt!

Fast i dag tog de över en timme o få han o somna! Han var så himla trött så 20:20 gick jag o la han, men då fick han för sej o bli pigg! Men inge grin eller gnäll iaf

• MissHellen

Mareldsbarn: Jag hoppas verkligen inte han går in i en ny fas nu, då han precis kommit ur den sista han hade.. Som varade i 7 VECKOR! De orkar vi bara inte med. Nu får de vara lugnt med perioder på ett tag tycker vi

Smakisar, vi ger Elton olika! Jag har fryst in i små "portioner". Potatis/palsternacka, potatis/blommkol och i dag testade vi risgröt/frukt o katrinplommonpuré har han fått från första gången vi testa

2 barns mamma84: Elton har oxå stl. 80 Fast han har mest stl 74 nu! Så olika på kläder..

• MissHellen

Mareld: Haha, ja de kan vi ju hoppas på

De blir nog inge vidare nyårsfirande för oss inte, då R jobbar både nyårsafton o nyårsdagen.. Eftermiddag dessutom! Hela veckan..
    Var o handla i dag men de blir nog bara ost o kex för oss i morron kväll då R kommer hem! Vi tar middagen på lördag i stället.

Justja, på fredag fyller Eltons gammelmormor 60år Så då ska vi på kalas!

• MissHellen

VT: Precis! Vi får fira de nya året nån annan dag

• MissHellen

Vt: Så häftigt du fått till bilden i bloggen Super fint! Jag vill oxå kunna sånt

• MissHellen

Är jag först ut så här på nyårsaftonsmorronen?

Natten har varit skit, som dom flesta nätter nu.. Elton fick för sej o vakna o vara klarvaken vid 03! Ville inte alls somna.. Men tillslut iaf. Sedan vakna han före 7! Så jag är inte pigg i dag..

Är alla kanske borta i dag?

• MissHellen

G O T T N Y T T Å R!!!

Har precis kommit hem från mormor, jag o Elton! De blir vi två resten utav kvällen oxå, då R jobbar kväll.. Men i kväll när R kommer hem blir de iaf mys i soffan!

Svar på tråden Augustibebisar 2008